Lutinus og bading

Lille91

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Skuddårsspirene 2024
Bader dere selv om dere går på Lutinus?

Hadde egguthent for over 10 dager siden så «infeksjonsfare»tiden er over. :-)

Jeg gjorde ikke det. Men hadde jeg gjort det hadde jeg nok satt inn ny.
Men ville ikke bade med det i svømmehall, for det renner ut, så hadde føltes feil for meg :oops:

Jeg gjorde ikke det. Men hadde jeg gjort det hadde jeg nok satt inn ny.
Men ville ikke bade med det i svømmehall, for det renner ut, så hadde føltes feil for meg :oops:

skjønner svømmehall :-) Tenkte mere sånn tjern og elv etc:D

skjønner svømmehall :) Tenkte mere sånn tjern og elv etc:D
Hadde nok satt inn ny etterpå, for har en følelse av at mye renner ut når det blir vann oppi der :)

Endte opp med at Porsgrunn sa det gikk fint så lenge det hadde gått 10 dager etter uthent pga infeksjonsfare :-)

Og så var det greit og sette den en liten time før bading sånn st virkestoffet taes opp først :-D

Endte opp med at Porsgrunn sa det gikk fint så lenge det hadde gått 10 dager etter uthent pga infeksjonsfare :)

Og så var det greit og sette den en liten time før bading sånn st virkestoffet taes opp først :-D
Var på ferie og badet i havet (ikke basseng) etter ferskforsøk. Fikk beskjed av ivf-legen om at det gikk helt fint å bade når infeksjonsfaren var over, men at den skulle settes i god tid før. :)

Litt seint her, men det kan jo være flere badelystne IVFere utover sommeren :) Jeg spurte om jeg kunne bade på St.Olavs og fikk beskjed om at det ikke var noe problem! Heldigvis, for jeg elsker å bade og det var jo så varmt og deilig uka etter innsett! Men de sa jeg burde vente en times tid etter at stikkpillen var satt sånn at den ikke ble skylt ut igjen før virkestoffet var absorbert. Dette var ved fryseforsøk, så da hadde jeg heller ingen infeksjonsfare å ta hensyn til... :)

Back
Topp