Lutinus og Albyl-E

Strella

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Flere her som tar progesteronstøtte og blodfortynnende? Nettopp hentet min tredje pakke med Lutinus (fy så dyrt), og er spent på hvor lenge jeg skal gå på de. Lurer også på om de er medvirkende til at vekta raser oppover. Akkurat det trengte jeg virkelig ikke. Men, om de kan hjelpe til slik at spiren holder seg i magen til termin så skal jeg ikke klage.

Flere her som tar progesteronstøtte og blodfortynnende? Nettopp hentet min tredje pakke med Lutinus (fy så dyrt), og er spent på hvor lenge jeg skal gå på de. Lurer også på om de er medvirkende til at vekta raser oppover. Akkurat det trengte jeg virkelig ikke. Men, om de kan hjelpe til slik at spiren holder seg i magen til termin så skal jeg ikke klage.

Jeg går på lutinus.. går på 6 tabletter om dagen.. henter pakke nr 10 igår... meen lutinus er billig i forhold til de andre ivf medisinene da :) jeg skal på de til uke 12. Jeg tar progynova i tilegg, 3 ganger om dagen.

Jeg tar lutinus, 3 ganger om dagen. Har foreløpig kun gått ned i vekt, har gått på dem i litt over to uker og skal gå på dem i hvertfall to uker til. Jeg får det grunnet at jeg har mistet 3 ganger tidligere.

Jeg går på lutinus.. går på 6 tabletter om dagen.. henter pakke nr 10 igår... meen lutinus er billig i forhold til de andre ivf medisinene da :) jeg skal på de til uke 12. Jeg tar progynova i tilegg, 3 ganger om dagen.

Ja, IVF-medisiner er dyrt, men da fikk jeg jo igjen en del.
Og jeg tar kun én om dagen. Ser mange tar mer, men vet ikke hvorfor.

Jeg tar lutinus, 3 ganger om dagen. Har foreløpig kun gått ned i vekt, har gått på dem i litt over to uker og skal gå på dem i hvertfall to uker til. Jeg får det grunnet at jeg har mistet 3 ganger tidligere.

Jeg tar kun én om dagen, jeg får også fordi jeg har mistet 4 ganger tidligere.
Men jeg gikk mye opp i vekt da jeg holdt på med IVF også, spesielt etter at jeg begynte med progesteron.

Bruker Crinone og Albyl-E.
Skal bruke det til uke 12, såfremst jeg ikke får beskjed om noe annet :)

Fikk Albyl-E i dag og skal gå på det til uke 12. Fikk også beskjed om å gå på lutinus til uke 12 [emoji16]

Jeg gikk opp i vekt, å en hel bh størrelse. Bruker til vanlig C, men måtte gå over til en D den perioden før jeg blødde desverre.. fikk også vondt i magen av den.. så neste innsett skal jeg spørre om noe annet. Noen som syns lutinusen svidde?

Sniker

Lutinus og crinone er dyrere enn ihvertfall Utrogestan som ikke har markedsføringstillatelse. Jeg har best resultat med Utrogestan vs de andre to.
Tok til 12 uker og blodfortynnende skal jeg ta hele veien.
Har ikke opplevd ar progesteron virker inn på vekta

Jeg tar kun blodfortynnende, men vet ikke om jeg skal ta det lenger enn uke 12. Føles litt skummelt å skulle slutte med det også... Tenk om noe går galt når blodet ikke er like tynt?

Jeg går på utrogestan 6 tabl pr. dag, progynova 3 tabl pr. dag og klexane injeksjoner 1 x pr dag. Skal jeg bruke til uke 12! Har mistet to ganger før. Begynner å bli kraftig lei disse medisinene egentlig, men hvis det hindrer meg i å miste så for all del. Tar dem med glede! Har også vektøkning, noe jeg ikke akkurat trenger.

Back
Topp