Lutinus. Noen som vet?

Sisi

Flørter med forumet
Jeg har tidligere hatt kjemisk 2 ganger etter hverandre. Men denne gangen har jeg fått Lutinus og albyl e fra positiv test. Er det noen som vet om Lutinus vil holde igjen en eventuell blødning dersom noe er feil ved fosteranlegget og dekke over en tidlig spontanabort.? Noen som har opplevd spontanabort med Lutinus?

Jeg opplevde sa i august, gikk da på lutinus x 3 om dagen. Begynte å blø når jeg var nesten 6 uker på vei, så jeg opplevde ikke at det holdt noe igjen

Jeg har tidligere hatt kjemisk 2 ganger etter hverandre. Men denne gangen har jeg fått Lutinus og albyl e fra positiv test. Er det noen som vet om Lutinus vil holde igjen en eventuell blødning dersom noe er feil ved fosteranlegget og dekke over en tidlig spontanabort.? Noen som har opplevd spontanabort med Lutinus?
Det har jeg også tenkt på. Jeg går også på Lutinus. Jeg har hatt en MA uten Lutinus da.

Har jeg også lurt på . Hadde en ma i november gikk da på lutinus. Hadde litt spotting av og på før en hcg måling viste ingen stigning på to dager. Usikker på om det ble ma pga lutinus eller om det hadde skjedd uansett. Gravid igjen nå og går på lutinus

Hei.

Bruker ikke lutinus, men crinone (samme virkning) jeg hadde SA på full dose sist jeg var gravid, så for meg stoppet det ingenting. Når jeg har gått på det ved ivf forsøk og ikke blitt gravid, har det forsinket mensen til et par dager etter jeg har sluttet på medisinene. Nå går jeg på en dose om dagen, skulle egentlig slutte ved positiv test, men har ikke turt. Gikk derfor ned fra to til en om dagen istedet.

Andre her som får irriterte slimhinner av progesteron? Jeg tar Crinone, svir litt og er sårt :arghh: håper ikke det er soppinfeksjon..

Back
Topp