Lutinus - hvor lenge?

Håperpånr2<3

Glad i forumet
Hei dere som går/har gått på lutinus.

Hvor lenge skal dere det?

Jeg har fått beskjed om å ta det til test dato, og slutte etter det, men dersom jeg er redd for å slutte kunne jeg ta 1 om dagen til kontrollen i uke 7. Jeg har lyst å ta 3 om dagen til uke 5 også trappe ned med 2 i et par dager for så å ta en om dagen. Fordi sist mistet jeg etter jeg slutta, så jeg vil ikke tenke at det kunne vert feilen.. men er det farlig å ta 3 om dagen litt lenger? Lurer på hva dere andre gjør og får beskjed om:) noen har litt seinere testdato? Og da går man jo på 3 om dagen lenger? Jeg har test dato 2 uker etter befruktning.

Jeg skal ta til test dato og hvis testen er positiv skal jeg bruke opp den siste pakken (har fått tre pakker). Trenger ikke mer fordi kroppen tar over står det i infoen, men synes det høres skummelt ut å slutte jeg da!Ut i fra pakningsvedlegget står det jo at man ikke skal slutte brått på de, så lurer på å bruke den siste pakken til å trappe ned.. står jo også at om man blir gravid skal man forsette i 30 dager i pakningsvedlegget!

De vet jo hva de holder på med på klinikken tenker jeg da. Sluttet når jeg fikk beskjed om å slutte.
Og denne runden var skikkelig graps veldig lenge siden det var fryseforsøk. Tok da tre lutinus om dagen t.o.m uke 10... fysj..

Her fikk jeg beskjed om at jeg i teorien ikke trengte, men sånn tilfelle så ville de ha meg til å bruke til uke 10. Brukte da 2 for dagen og trappet ned etter det :)

Brukte kun til testdato og har en nydelig 1,5 år gammel datter. Så d gikk fint. Æ tenkte nu at hvis den ikke har tenkt å feste sæ så e d greit å vite med engang enn vente flere uker.. Hvis den fester sæ så tar kroppen over..

Jeg skal ta til test dato og hvis testen er positiv skal jeg bruke opp den siste pakken (har fått tre pakker). Trenger ikke mer fordi kroppen tar over står det i infoen, men synes det høres skummelt ut å slutte jeg da!Ut i fra pakningsvedlegget står det jo at man ikke skal slutte brått på de, så lurer på å bruke den siste pakken til å trappe ned.. står jo også at om man blir gravid skal man forsette i 30 dager i pakningsvedlegget!
Dette finner ikke jeg i pakningsvedlegget? Hvor står det?

De vet jo hva de holder på med på klinikken tenker jeg da. Sluttet når jeg fikk beskjed om å slutte.
Og denne runden var skikkelig graps veldig lenge siden det var fryseforsøk. Tok da tre lutinus om dagen t.o.m uke 10... fysj..
Du har sikkert rett. Men jeg syntes det er litt rar informasjon når de sier; det skal være lenge nok til test dato, men du kan ta litt lenger hvis du vil... jobber innen helsevesenet selv, og ville aldri gitt slik informasjon til noen. Det er tvetydig og utydelig syntes jeg, så derfor jeg bare ville høre hva andre gjør:)

Men ja, enig med deg, blir godt å slutte med for det er skikkelig graps

Her fikk jeg beskjed om at jeg i teorien ikke trengte, men sånn tilfelle så ville de ha meg til å bruke til uke 10. Brukte da 2 for dagen og trappet ned etter det :)
Ok, hvilken klinikk var dette da?:)
Og hvordan var nedtrappingen?

Brukte kun til testdato og har en nydelig 1,5 år gammel datter. Så d gikk fint. Æ tenkte nu at hvis den ikke har tenkt å feste sæ så e d greit å vite med engang enn vente flere uker.. Hvis den fester sæ så tar kroppen over..
Ok. Takk for svar:) Det vil vell helst gå bra:)

Off jeg tok tom uke 34:/ men det var flere årsaker til det.

Dette finner ikke jeg i pakningsvedlegget? Hvor står det?
ImageUploadedByBV Forum1480267483.967315.jpg

ImageUploadedByBV Forum1480267495.484376.jpg

http://www.felleskatalogen.no/m/medisin/pasienter/pil-lutinus-ferring-legemidler-as-568826

Jeg har fått beskjed om å ta de i 14 dager, som da blir 2 dager FØR test! Da er 2 pakker brukt opp. Var ikke det veldig rart?? Eller er det noen andre som har fått samme beskjed?

Dette er mitt første forsøk, så jeg vet ingenting :wacky:

Back
Topp