Lutinus - fortsette eller slutte?

Spirehybelen

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Snøfnuggene 2025 ❄️
Hei jenter ❤️

Vi var så heldige å ble gravide mellom IVF forsøk ❤️ Men klinikken min ville jeg skulle gå på Lutinus etter positiv test allikevel.

De har sagt jeg kan slutte på dem idag, men jeg er redd for å slutte brått. Noen som har erfaring med å slutte på Lutinus? Sluttet du brått eller trappet du ned?

Er 7+6 idag, og er livredd for å miste om jeg bare stopper å ta dem.

Jeg gikk på Cyclogest, men det blir jo det samme. Jeg tok det bare i 15 dager til sammen, og sluttet tvert av. Det føltes ganske skummelt, men det gikk helt fint! Kroppen produserer jo disse hormonene selv :)

Hei jenter ❤️

Vi var så heldige å ble gravide mellom IVF forsøk ❤️ Men klinikken min ville jeg skulle gå på Lutinus etter positiv test allikevel.

De har sagt jeg kan slutte på dem idag, men jeg er redd for å slutte brått. Noen som har erfaring med å slutte på Lutinus? Sluttet du brått eller trappet du ned?

Er 7+6 idag, og er livredd for å miste om jeg bare stopper å ta dem.

Hei :) Forstår tankegangen og uroen :Heartred Ble også gravid ved hjelp av ivf, og fikk beskjed om å slutte på Lutinus etter ultralyd 6+6. Hadde til da tatt to om dagen etter positiv test, tre ganger om dagen frem til det. Jeg valgte å slutte tvert, og er fortsatt gravid 9+6 :happy: Men det skader jo ikke å trappe ned om du vil. Deilig å slutte med det da :p

Jeg går på cyclogest og progynova og skal slutte brått fra lørdag av. Gruer meg og synes det er skummelt, men klinikken har sagt det ikke er behov for medisinene lenger. Samme har gynekolog sagt. Har heller ingen nedtrapping.

Gikk på det i forrige svangerskap og sluttet etter 14 dager :) gikk på cyclogest nå i 16 dager og sluttet tvert. Fortsatt gravid 8+6 :)

Ja, jeg tror jeg slutter idag :) ikke tatt en Lutinus til nå idag så.

Har den siste uken kun tatt morgen og kveld. Men blir deilig å slippe det griseriet. Vi har ikke hatt sex pga Lutinusen, så nå er det bare å forberede seg på en etterlengtet hyrdestund :smiley-bounce015

Back
Topp