Lutinus før innsett?

kokosnøtta

Glad i forumet
Jeg spurte sykepleier om dette, men fikk ikke noe ordentlig svar føler jeg. Først ja, så nei, så kanskje...:-P (kanskje var litt utifra når jeg skulle ha innsett)

Hva gjorde dere? Jeg skal ha innsett såpass sent slik at tab har fått ligge minst 5 timer. Så kanskje det er greit å ta den??

Jeg hadde tatt den om jeg var deg. Hadde selv innsett klokken 13 ca, og satt en klokken 09-10 tiden! :)

Jeg tok den ja ... det skal man tror jeg ... de "vasker" uansett ut rester etter medisinen først :)
Jeg brukte den innføringspinnen , syns det var best :)

Ahh, det var grei informasjon (vaskingen). Da er det jo ikke noe å lure på da jo. :-)

Sykepleier anbefalte at jeg bare brukte fingeren, jeg vet ikke helt hvorfor, men det har jeg gjort hittil iallefall.

Hvilket tidspunkt tok du lutinus? Tok du de på faste tisspunkt? Sylepleier sa det ikke var superviktig med samme tidspunkt, men jeg blir jo usikker:-P Lurer på alt! Hehe

Jeg st
Ahh, det var grei informasjon (vaskingen). Da er det jo ikke noe å lure på da jo. :)

Sykepleier anbefalte at jeg bare brukte fingeren, jeg vet ikke helt hvorfor, men det har jeg gjort hittil iallefall.

Hvilket tidspunkt tok du lutinus? Tok du de på faste tisspunkt? Sylepleier sa det ikke var superviktig med samme tidspunkt, men jeg blir jo usikker:p Lurer på alt! Hehe

hehe :) Er ikke lett med all infoen ! :)
Jeg har akrylnegler, så det ble litt.... vondt for meg :) Jeg syns den funka flott den pinnen :)
Tok pille 08:30 - 15:30 og 21:30 :) Måtte ha alarm på , ellrs så glemte jeg det bare :) Greit å ta det til fast tid syns jeg :)

Back
Topp