Lutinus etter pos.test

FrøkenFrustrert

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Hei dere! Dere som får beskjed om å fortsette på lutinus etter positiv test, hvor lenge får dere beskjed om å bruke det?
Jeg har bedt om videre resept, for forringe gang sluttet jeg ca i uke 6, å da mistet jeg i uke 6, så føler det har noe med det å gjøre, så kommer til å fortsette, men lurer på hvor lenge dere andre får beskjed om? :)

Jeg fikk bare to pakker, men hadde en igjen fra sist (men fikk da mensen, så brukte ikke opp). Men når jeg ringer inn på onsdag om resultatet (krysser fingrene for alt er bra fram til da) så kommer jeg til å be om flere pakker... Syns også det er skummelt å slutte sånn helt plutselig, har mistet tidlig flere ganger.

Jeg fikk bare to pakker, men hadde en igjen fra sist (men fikk da mensen, så brukte ikke opp). Men når jeg ringer inn på onsdag om resultatet (krysser fingrene for alt er bra fram til da) så kommer jeg til å be om flere pakker... Syns også det er skummelt å slutte sånn helt plutselig, har mistet tidlig flere ganger.
Helt enig, syns det er kjempeskummelt å bare bråslutte! Fikk beskjed om at jeg kunne gå på det frem til ultralyd, men at det strengt tatt ikke var nødvendig, men fikk resept fordiom:P :D

Gikk til uke 10 før jeg trappet gradvis ned :) Fikk beskjed av legen at jeg egentlig ikke trengte, men at de gav meg sånn tilfelle ;) Var litt nervøs da jeg skulle trappe ned, men det gikk bra ❤️

etter jeg mistet guttene mine.. så forandret de planen for meg på mye...
når jeg gikk gravid med datteren min gikk jeg på lutinus tom uke 12

Er det "vanlig" å miste når en stopper å ta lutinus? Vil legen høre på om jeg ber om å få fortsette på lutinus, eller må en ha mistet for å få forlenget bruk av lutinus ved neste ivf-forsøk?

Jeg skulle bare gå på lutinus til positiv test etter innsett. Jeg forklarte de på Ullevål om bekymringene mine og da fikk jeg fortsette.

Jeg personlig tror at min graviditet ende bra grunnet lutinus. Jeg har 6 sa bak meg, men når jeg brukte lutinus så mistet jeg ikke.

I følge testene hadde jeg ikke for lite progesteron, men noe der må det jo være tenker jeg.

Jeg skal også kun gå på lutinus til positiv test. Er første ivf. Jeg hadde en SA i uke 8+3 i 2010, men fikk et velskapt barn etter det...kan jo prøve meg på å få lov til å bruke det lenger.

Jeg ba om resept på en ekstra pakke lutinus, etter at klinikken mente jeg kunne slutte. Det var ikke noe problem å få det.

Jeg har fått beskjed om å gå på lutinus til og med uke 11, hvis jeg får positiv test. Noe jeg selvfølgelig håper på denne gangen

Back
Topp