Lutinus eller tidlig tegn?

Veientilbabylykke

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Hvor tidlig kjenner dere bivirkninger
på lutinus og hvilke symptomer har dere?

Jeg har gått på lutinus i 7 dager og ikke kjent noe som helst av bivirkninger. I dag begynte det å murre veldig i magen. Satte inn et fryst blasto på onsdag, så er 9 dpo i dag. Kan det være graviditetstegn eller kan lutinus begynne å gi bivirkninger først en uke etter oppstart?

Takk for svar ❤️

Hvor tidlig kjenner dere bivirkninger
på lutinus og hvilke symptomer har dere?

Jeg har gått på lutinus i 7 dager og ikke kjent noe som helst av bivirkninger. I dag begynte det å murre veldig i magen. Satte inn et fryst blasto på onsdag, så er 9 dpo i dag. Kan det være graviditetstegn eller kan lutinus begynne å gi bivirkninger først en uke etter oppstart?

Takk for svar ❤️
Det som er med progesteron er at det kan gi gravid symptomer og mens symptomer, den gangen jeg ble gravid men mistet så hadde jeg ømme bryst, svimmelhet og murringer i magen, krysser alt for deg ❤️❤️

Det som er med progesteron er at det kan gi gravid symptomer og mens symptomer, den gangen jeg ble gravid men mistet så hadde jeg ømme bryst, svimmelhet og murringer i magen, krysser alt for deg ❤️❤️
Ja, jeg vet det.. Hadde masse bivirkninger av lutinus sist. Men nå følte jeg at det kom så sent på en måte.. Kan bivirkninger av lutinus komme en uke etter oppstart? Tusen takk ❤️❤️

Ja, jeg vet det.. Hadde masse bivirkninger av lutinus sist. Men nå følte jeg at det kom så sent på en måte.. Kan bivirkninger av lutinus komme en uke etter oppstart? Tusen takk ❤️❤️
Det gjorde ikke det til meg eller var litt usikker på om det var lutinus eller annet ❤️ ikke bestandig lett å vite ❤️

Dagens test er blendahvit :arghh: Jeg ville så gjerne ha positiv, og vise det til samboeren siden hun har bursdag i dag.. Når jeg først får negativ test, så blir hele meg veldig negativ. Da tenker jeg at alt håp er ute, og det er så vondt.. Er 10 dpo

Stemmer det at fryseforsøk kan ta lenger tid før det gir utslag? Mener å ha lest det en plass, og håper så veldig at det stemmer :pale

Vedlegg

• 20221205_063230.jpg
    20221205_063230.jpg
    1,2 MB · Visninger: 72
Back
Topp