Lutinus dosering

Happiness36

Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Hei. jeg har hatt en SA og en MA i år og alle blodprøver og ul så bra ut. Spurte derfor om progesterontilskudd. Jeg fikk dosering 100 mg x 2. Har ikke tatt blodprøve for påvist mangel. Leser flere steder at 100 mg x 3 er normalt. Hva er deres erfaring? Noen som har fått samme dose som meg?
 
Hei. jeg har hatt en SA og en MA i år og alle blodprøver og ul så bra ut. Spurte derfor om progesterontilskudd. Jeg fikk dosering 100 mg x 2. Har ikke tatt blodprøve for påvist mangel. Leser flere steder at 100 mg x 3 er normalt. Hva er deres erfaring? Noen som har fått samme dose som meg?

skal også starte på lutinus nå. Skal ta 3x100 mg :happy: heller ikke tatt blodprøve. Skal ta frem til mens evt uke 12 om jeg får positiv test.
 
skal også starte på lutinus nå. Skal ta 3x100 mg :happy: heller ikke tatt blodprøve. Skal ta frem til mens evt uke 12 om jeg får positiv test.
Takk for svar. Begynner du rett etter el? Jeg hadde el i helga.
 
Hei. jeg har hatt en SA og en MA i år og alle blodprøver og ul så bra ut. Spurte derfor om progesterontilskudd. Jeg fikk dosering 100 mg x 2. Har ikke tatt blodprøve for påvist mangel. Leser flere steder at 100 mg x 3 er normalt. Hva er deres erfaring? Noen som har fått samme dose som meg?

Jeg gikk på Lutinus første gang denne pp, 100mg 2 ganger om dagen som deg, til mens eller ut uke 7 sa de til meg. Fikk beskjed om å starte 3 dager etter positiv el-test.:)
 
Jeg gikk på Lutinus første gang denne pp, 100mg 2 ganger om dagen som deg, til mens eller ut uke 7 sa de til meg. Fikk beskjed om å starte 3 dager etter positiv el-test.:)
Dere som tar 2x100mg, tar dere morgen og kveld da? Kjenner allerede jeg gruer meg til å slutte/trappe ned om det klaffer. Redd det bare utsetter en sa om jeg slutter for tidlig. Ser det er forskjellige anbefalinger. Noen bruker til pos test. Andre 30 dager og noen helt til uke 13 (da morkake tar over produksjon). Hva tenker dere ang dette? Syns det er skummelt å kanskje slutte for tidlig :arghh:
 
Back
Topp