Lutinus bivirkninger

minimeah

Glad i forumet
Fins det noen her som har mista alt av bivirkninger 5-7 dager før testedato og likevel vært gravid? Type ømme bryster etc...

Jeg gjorde det. Mistet alle sånne symptomer ca en uke etter innsett, men var gravid (mistet igjen, men det har nok ikke noe å si)

Men hadde veldig tydelige blodårer på brystene som kom ca 4 dager før testdato:-)

Jeg gjorde det. Mistet alle sånne symptomer ca en uke etter innsett, men var gravid (mistet igjen, men det har nok ikke noe å si)

Men hadde veldig tydelige blodårer på brystene som kom ca 4 dager før testdato:-)
Så da er ikke håpet ute enda da? :) prøver å håpe enda, skal jo ikke teste før torsdag :)

Så da er ikke håpet ute enda da? :) prøver å håpe enda, skal jo ikke teste før torsdag :)

Nei, håpet er ikke ute før tr kommer :-)

Har vært gravid 2 ganger og har ikke kjent noe til ømme bryster, ikke før i uke 6-7, kom ikke så langt denne gangen.
Hadde ømme bryst er etter ovitrelle, så ble også litt engstelig når det forsvant husker jeg :-P

Lykke til :-)

Nei, håpet er ikke ute før tr kommer :-)

Har vært gravid 2 ganger og har ikke kjent noe til ømme bryster, ikke før i uke 6-7, kom ikke så langt denne gangen.
Hadde ømme bryst er etter ovitrelle, så ble også litt engstelig når det forsvant husker jeg :-P

Lykke til :-)
Wohoo, da er det ikke bare jeg som har fått det!
Tusen takk!

Fins det noen her som har mista alt av bivirkninger 5-7 dager før testedato og likevel vært gravid? Type ømme bryster etc...
Jeg mister alle symptomer innimellom. Krisemaksimerer selvsagt, men de kommer tilbake etter litt. Har bare hatt litt ømme pupper og trøtt. Og hadde nada til å begynne med... :)

Jeg mister alle symptomer innimellom. Krisemaksimerer selvsagt, men de kommer tilbake etter litt. Har bare hatt litt ømme pupper og trøtt. Og hadde nada til å begynne med... :)
Det er sikkert bare jeg som er heeelt på tuppa da altså. To dager til test! Er jo forsåvidt tidlig å skulle plages med noe egentlig. Jeg klarte jo å gå til uke ni uten å skjønne at jeg var gravid også, haha!

Tror grunnen til at man plutselig får mindre bivirkninger etter ca en uke er fordi ovitrellen da er ute... Det er foreløpig den og ikke de typiske progesteron-bivirkningene jeg har kjent mest til til nå ihvertfall..

Her har også de fleste av mine bivirkninger roet seg veldig, men i går og i dag har jeg plutselig blitt så ekstremt trøtt, og har i dag hatt så ømme pupper at det gjør vondt når jeg går... Og litt murringer da... Men ikke noen av de vanlige hetetoktene og kvalmeanfallene!

Ja, ikke vet jeg. Var jo ca en uke etter uttak at jeg plutselig begynte å miste det jeg trodde var tegn, som ømme bryst etc. Men håpet er jo ikke ute enda, må trøste meg med det at det fins folk som ikke kjenner noe til graviditeten før det har gått lang tid selv om de har vært dårlige i tidligere graviditeter. Min første var jo værst, nr to var det bare en halv tanke om at "burde jeg sjekka? Neei, det er nok bare jeg som ønsketenker frem disse små anelsene". Så hvem vet ;) :)

Alle de rundene vi her hatt her, og jeg blir fortsatt ikke klok på symptomer, bivirkninger og hvirdan det var de andre gangene :shifty: eneste jeg vetver at det som er like forbaska hver gang er ventingen og god -slæsj- dårlig magefølelse om en annen :nailbiting:

Back
Topp