Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så da er ikke håpet ute enda da?Jeg gjorde det. Mistet alle sånne symptomer ca en uke etter innsett, men var gravid (mistet igjen, men det har nok ikke noe å si)
Men hadde veldig tydelige blodårer på brystene som kom ca 4 dager før testdato![]()
Så da er ikke håpet ute enda da?prøver å håpe enda, skal jo ikke teste før torsdag
![]()
Wohoo, da er det ikke bare jeg som har fått det!Nei, håpet er ikke ute før tr kommer![]()
Har vært gravid 2 ganger og har ikke kjent noe til ømme bryster, ikke før i uke 6-7, kom ikke så langt denne gangen.
Hadde ømme bryst er etter ovitrelle, så ble også litt engstelig når det forsvant husker jeg![]()
Lykke til❤
Jeg mister alle symptomer innimellom. Krisemaksimerer selvsagt, men de kommer tilbake etter litt. Har bare hatt litt ømme pupper og trøtt. Og hadde nada til å begynne med...Fins det noen her som har mista alt av bivirkninger 5-7 dager før testedato og likevel vært gravid? Type ømme bryster etc...
Det er sikkert bare jeg som er heeelt på tuppa da altså. To dager til test! Er jo forsåvidt tidlig å skulle plages med noe egentlig. Jeg klarte jo å gå til uke ni uten å skjønne at jeg var gravid også, haha!Jeg mister alle symptomer innimellom. Krisemaksimerer selvsagt, men de kommer tilbake etter litt. Har bare hatt litt ømme pupper og trøtt. Og hadde nada til å begynne med...![]()