Dere som har flere barn og testet etter el før svangerskapene - har lutealfasen vært like lang som tidligere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj! Hadde du da likevel stabile sykluser? Jeg hadde 10 dager lutealfase før svangerskapet, og sykluslengde på 26-29 dager. Jeg fikk tilbake tr 7 uker etter fødsel (selv om jeg fullammet, og ammer fremdeles, og det er 9 mnd siden fødsel), og syklusene er stabile på ca 26-29 dager nå også. Jeg har ikke testet etter el ennå etter svangerskapet, men tenker å starte nå, da vi kanskje vil starte prøvingen igjen senere i sommer. Jeg gikk på progesteronstøtte pga kort lutealfase, så lurer på om jeg må be gyn om å få det nå ogsåJeg har opplevd mye rart. Har født 2 barn. Ikke lett å huske alt i detaljer
Fra El til mensen så skal det være 14 dager minst. Men jeg har opplevd flere ganger at mensen kom tidligere. Mye tidligere.
Alt fra 6 dpo.........
Da har jo alt gått galt etter eggløsning.
Jeg bruker monitor nå. Så jeg slipper å lete. Og planlegge i øst og vest. Syklus svinger fremdeles. Men det går fint. Jeg følger med