LUSSA88

Heidi10+12

Gift med forumet
Du har så nydelig signatur!!
så utrolig skjønne unger!! [:D]

Neimen såå koslig :)) <3 Tuusen takk, er ille stolt av de... :) Syns de er så nydelige sammen, de forguder hverandre, å så syns jeg det diktet var så passende, så da blei det sånn denne gang[:)]
Nydelig signatur du har også, johanne er bare smellvakker

ORIGINAL: kattekvinna

Eeenig, dei er så skjønne begge to.. trur eg veit kor dei har det fra.......
Lussa

ntaaw, du er så herlig du kattekvinne mor

Tuusen takk alle sammen, blir rørt av sånt jeg, er jo så stolt av de :D Vi har jammen vært heldige jenter

Nydelig signatur av nydelige barn [:)]

ORIGINAL: Faerytale

Jaaaaa, den er jo bare sååååå fin! [:D]

tusen takk for det [:)] dere er så snille[:)]

Kjempeflott signatur Lussa1 Helt nydelig, med to nydelige unger [:D]
Du er veldig flink altså [:)]

Helt enig!! Fantastisk nydelige barn og flink mamma som tar så fine bilder og er så flink med bilderedigering [:)][:)]

Enig!!! Forferdelig nyyydelig! [:)] Skulle faktisk lage en slik tråd litt tidligere, og bl.a spørre om du Lussa har den sofaen jeg har ønsket meg så lenge? ;p
Las Vegas? Eller tar jeg feil?

Tusen takk :))) dere er goode :D

Hylei: Ja stemmer , er las vegas sofaen, men er ikke min ;) tok bildene hos mamma og pappa, de kjøpte seg helt ny stue i januar, og da blei den innkjøpt![;)] Dene r Perverst god og sitte i [;)]

ORIGINAL: Lussa88

Tusen takk :))) dere er goode :D

Hylei: Ja stemmer , er las vegas sofaen, men er ikke min ;) tok bildene hos mamma og pappa, de kjøpte seg helt ny stue i januar, og da blei den innkjøpt![;)] Dene r Perverst god og sitte i [;)]

Ååå, har så sykt lyst på den altså [8D]

Dine små er ubeskrivelig skjønne!! :))
Hvor redigerer du bilder forresten? Synes bildene dine blir så fine! [:)]

Hylei: vi har Las Vegas soffa, knallgod [:D] litt høy, men det er en vanesak! Super å se film i :))

ORIGINAL: Mexxie

Dine små er ubeskrivelig skjønne!! :))
Hvor redigerer du bilder forresten? Synes bildene dine blir så fine! [:)]

Hylei: vi har Las Vegas soffa, knallgod [:D] litt høy, men det er en vanesak! Super å se film i :))

Ntaaw, så utrolig snillt sagt[:)] Og takk det samme, michael er knallskjønn[:D]

Redigerte dette i picnik, bruker picnik og photoscape til vanlig [;)]

Back
Topp