Lusker meg ut;(

Bettan85

Blir kjent med forumet
Ja da va ultralyden unnagjort.. Dårlige nyheter desverre nok en blighted ovum,akkurat som jeg frykte.

Så trist :( Masse lykke til videre og stor klem til deg <3

Åååå nei så trist! Ønsker deg masse lykke til videre,
og håper at spiren sitter for igjen og holder seg der.

*klem fra meg*

Huffameg, utrolig trist å lese:( Håper du ikke mister helt motet og at vi snart ser deg inne på et terminforum igjen. Masse lykke til videre. *klem*

Ta godt vare på deg selv og husk at det er mange her inne som tenker på deg. Stor klem til deg.

Takk alle sammen.. Men 2 BOer på under 1år gjør en litt små rar i hodet.. Sannsynligheten skal ikke være så alt for stor,har jo to friske gutter fra før uten komplikasjoner. Blir utskrapning på fredag,gleder meg ikke.. Blir så alt for virkelig..:s

Alt er vondt og uvirkelig akkurat nå og du trenger tid på å bearbeide det vonde du har gått igjennom og inngrepet på fredag. Føler virkelig med deg. Det kommer dager der du har bearbeidet dette og du klarer å leve med tapet. Stor trøsteklem.

Så trist og høre!emoticon

Sender en stor klem til deg

Kjempe trist å lese :-(  Føler masse med deg. Håper du snart har en liten spire igjen.

Nei nei nei, dette var absolutt ikke noe koselig å lese!

Stoooor klem til deg..

Off, så trist å lese!! Lykke til neste gang og håper virkelig spiren da klorer seg fast!!

Men kan jeg spørre hva blighted ovum er ??

Utrulig leit å høyra. Stor klem til deg!
Skal sjå at du snart får ei spire til, og at den held seg der den skal i 9mnd!

Back
Topp