Lusker inn her til dere

Linda31

Forumet er livet
Men det er veldig forsiktig og stille siden ingen egentlig skal vite om det enda [8D][;)] Etter sa i mai fikk jeg aldri mensen tilbake.. testet positivt i dag [:D]

ååååå gratulerer såååå mye [:)]
velkommen inn hit
her har vi blitt en god gjeng nå og det er sååå koselig =) gleder meg til å følge deg [:)]

Gratulerer med spiren din og velkommen inn hit til oss[:)][:)][:)][:)] Når er termin då? [:)]

ORIGINAL: Svartengel

Gratulerer med spiren din og velkommen inn hit til oss[:)][:)][:)][:)] Når er termin då? [:)]
Aner egentlig ikke.. Fikk ikke tr tilbake etter sa i mai.. [8D] Men mange sier jeg skal regne ut fra første blødningsdag for det og da er jeg 4+4 i dag.. termin 28 feb..

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

ORIGINAL: Svartengel

Aner egentlig ikke.. Fikk ikke tr tilbake etter sa i mai.. [8D] Men mange sier jeg skal regne ut fra første blødningsdag for det og da er jeg 4+4 i dag.. termin 28 feb..

Du må ha lykke til og ringe legen, du får nok ein tidlig ultralyd[:)][:)]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YES YES YES YES YES YES YES!!!!

Herregud så glad jeg ble nå asså!!!!!!!!
jaaaaaa snuppa mi!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: **lykkeliten**

Herregud så glad jeg ble nå asså!!!!!!!!
jaaaaaa snuppa mi!!!!!!!!!!!
Ha ha ha.. Du er nå bare rå herlig da vennen [:)][:D]

Gratulerer så mye[:D]

Takk takk alle sammen [:)] Rart å hoppe fra januar og så over til neste mnd.. tihi..

Gratulerer så mye[:)] Velkommen hit

ORIGINAL: t0mmelise

ååååå gratulerer såååå mye [:)]
velkommen inn hit
her har vi blitt en god gjeng nå og det er sååå koselig =) gleder meg til å følge deg [:)]

Sign[:D]

Ojjjj =)=) Herre gangen ska d gå bra vettu =)
Krysse alt for dæ,å hviske grattis :)

Ååååå, så koselig [:)][:)][:)] gratulerer så mye!

ORIGINAL: dørti gullkorn

JAAAAAAAAAAAA SNUPPA MIIII!!!!

Vi er i samme terminforum!!!!!!!!!!!
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Dette var jo drømmen vår! [8D]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa [:)][:D] Fikk tårer i øynene jeg nå.. Tihi.. Føde date på sus i februar [;)][8D]

Takk for det [:)] Egentlig hemmelig, men snart vet vel alle det siden jeg har noen som lusker på meg her inne.. Men gubben vil ikke si noe enda, så jeg må jo dele det med dere da ihvertfall [:D]

Back
Topp