JuliKula2019
Blir kjent med forumet
Jah, er vist gravid med potensielt mitt tredje barn på 4,5 år.. dette var en overraskelse som ikke passa så bra i livene våre. Men skjedd er skjedd å nå er vi bare spente å håper alt går bra i ukene som kommer. Trooor termin er ca 26 juli. Tok testen på lørdag kl 22:15 på kvelden. Mens jeg var på julebord å den ble positiv før jeg hadde dradd på meg strømpebuksa da var jeg 5-6 dager over forventa mens.
Foreløpig har jeg fint lite symptomer, noe som stresser meg mer enn det burde! For tror ikke jeg har merka så mye før uke 6-7 med de andre to. Å er jo bare 5+1 nå. Litt fortere sulten enn ellers, røsker å river i ligament båndene når jeg beveger meg brått eller nyser. Vært mye mer følsom på alle måter. Ellers fint lite som sier at det er noe stort som skjer inni kroppen min.
Det var litt om meg gleder meg til å følge dere alle her inne.
Tvi tvi
Foreløpig har jeg fint lite symptomer, noe som stresser meg mer enn det burde! For tror ikke jeg har merka så mye før uke 6-7 med de andre to. Å er jo bare 5+1 nå. Litt fortere sulten enn ellers, røsker å river i ligament båndene når jeg beveger meg brått eller nyser. Vært mye mer følsom på alle måter. Ellers fint lite som sier at det er noe stort som skjer inni kroppen min.
Det var litt om meg gleder meg til å følge dere alle her inne.
Tvi tvi