Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skolen der kb går fikk visst sjeldem beskjed...Hadde det på minste for 4 mnd siden. Første gang vi har opplevd det.
Sendte da mld til skolen og til sfoen. Er vel det som er regelen? Er jo uansett anonymt. De sender ut en fellesmld med at det er oppdaget ett tilfelle med lus i 1 klasse, eks. Er 5 klasser på hvert trinn da [emoji14]
Ingen som vet hvem av de 130 unga det gjelder da tross alt.
Kjedelig da!Skolen der kb går fikk visst sjeldem beskjed...
Enig men før flaut å ha lus å det henger nok litt igjenKjedelig da!
Syns liksom ikke at det er så mye forlangt at de gir beskjed. Så får man hvertfall bukt med lusa!
Mulig det ja. Husker min søster hadde lus og da måtte vi alle ta lusekur oppi badekaret. Så vi leka litt i snøen etterpå og ei venninna av hu kom forbi gata. Og jeg ropte at søstra mi hadde lus... Jeg var ikke så gammel altså. Forsto ikke lusegreia da [emoji23] Men søstra mi var forbanna og mamma også hahaEnig men før flaut å ha lus å det henger nok litt igjen
Ha ha såpass jaMulig det ja. Husker min søster hadde lus og da måtte vi alle ta lusekur oppi badekaret. Så vi leka litt i snøen etterpå og ei venninna av hu kom forbi gata. Og jeg ropte at søstra mi hadde lus... Jeg var ikke så gammel altså. Forsto ikke lusegreia da [emoji23] Men søstra mi var forbanna og mamma også haha
Forbud er lurt ja [emoji39]Ha ha såpass ja
Hadde lus 3 ganger på kort tid jeg da jeg var mindre, etter det fikk jeg forbud mot å låne luer av venner
Ha ha du altsåEldste har nettopp hatt det for første gang Jeg tente nesten på huset vårt. Hadde nettopp fått varsel fra skolen.