Lurt å bære tungt?

PersilleLille

Glad i forumet
når man er gravid?
Tenker da på å bære en 2 åring i bæremeis feks.

nei, det er ikke farlig, så lenge du ikke har blødninger pga morkakeløsning eller bekkenløsning. Tunge løft forværrer bekkenløsningen å kan gi deg varig meen...

Når i svangerskapet?
Er det tidlig og du har blødd lett noen dager, ville jeg vært forsiktig.. Hvis ikke så hadde jeg bært om jeg hadde orket

Jeg tror nok det kommer an på hva man er vandt med å bære fra før, kanskje? Aner ikke, men jeg har hele tiden fått beskjed om å ikke bære noe tungt - og jeg merker at jeg får vondt i magen om jeg bærer min treåring for lenge (... og hun er ikke spesielt tung [8D])

jeg er ca 4 månder på vei.

Aner ikke om jeg har noe bekkenløsning egentlig, men har litt vondt i ryggen til tider..

ORIGINAL: siljeheleen

Jeg tror nok det kommer an på hva man er vandt med å bære fra før, kanskje? Aner ikke, men jeg har hele tiden fått beskjed om å ikke bære noe tungt - og jeg merker at jeg får vondt i magen om jeg bærer min treåring for lenge (... og hun er ikke spesielt tung [8D])

er det lege eller jordmor som sier det eller er det familie og venner. Virker å være en myte som lever dette med at man ikke skal løfte og bære som gravid....

Back
Topp