Lureri, hele greia!

squakky

Elsker forumet
Nå begynner jeg å bli skikkelig lei! Har vært lei av graviditeten lenge, jeg liker ikke å være gravid.
Men nå er jeg 38+3 eller noe, og kjenner at jeg bare blir sur av å vente disse dagene. Igår fikk jeg noe som kjentes som de første riene. Ikke som kynnerene jeg får i hytt og pinevær.. Og det stakk nede, det stakk i magen, og hele meg kjentes fødemodus aktig ut :p
Men jeg driver jo bare og lurer meg selv.. Kikker etter slim og blod og håper at noe skjer hele tiden.
Det skal sies at 3 av mine nærmeste venninner har født i år, og alle har fått minst 12 dager før tiden. Tenkte jeg skulle holde oppe trenden, men det er vel typisk at jeg må bøte for deres tidlige fødsler med maks overtid.

Beklager sytetråd, vet det er mange som har det verre enn meg, iallefall de som er over termin! Men jeg må bare få det ut!

skjønner deg godt!! greit med litt syting!  av og til må det bare ut

er lei selv og går å kjenner et alt mulig om dette kan være noe... men neida, ingenting.... sånn som det er nå, så tror jeg jeg må gå gravid resten av livet :P

Det var den dagen vannet mitt gikk sist! Den dagen jeg fant ut at jeg faktisk var evig gravid ;) Så får vel  bare innstille meg på det denne gangen også.. Er jo blitt vant til å være stor og vaggete uansett ;)

Skjønner deg godt, og er heeelt enig!:P Mamma fikk 4-2,5 uke før tiden med alle oss fire, så hadde håpet jeg skulle holde oppe trenden, men ser dårlig ut.. Blitt lurt av masse maserier og sterke kynnere lenge, og nå ligger jeg med det igjen.. Kjempeirriterende! 

Vi får håpe at det skjer snart for alle sammen:)

noen som skal fylle dagen med noe hyggelig da?

jeg tenkt å først gjøre litt huslige sysler, blir ikek mye av det siden ryggen streiker... og så kanskje gå en tur eller scrappe litt..... eller blir det vel til å ligge på sengen (ryggen takler ikke sofaen) og lese litt....

Tenkte jeg skulle fortsette å rydde storebrors rom, og flytte vekk en del oppussingssaker som ligger strødd over alt her.. 
Til nå har jeg bare sittet i sofaen og glodd på skjermen.. Fikk plutselig vognpanikk, og stellebordspanikk og alt på en gang! 

Skjønner dere bare så alt for godt. Jeg har vært maks lei i mange uker, det som er litt rart er at jeg på en måte har "snudd" litt nå, for datteren min har bursdag 04.04, sønnen min 13.05, sånn sett hadde det vært greit om denne krabaten drøyde det til slutten av mai (termin 27.) eventuellt begynnelsen av juni (som jeg har størst tro på). For da får vi litt mellomrom mellom bursdagene deres, det er sånn hvis jeg tenker framover i tid selvfølgelig, tenker jeg bare på meg selv og mine vondter så skulle jeg helst hatt han ut NÅ!!!!

Skjønner deg godt!! begynner å være dritt lei selv.. Ikke termin før 31 mai, men kan egentlig bare komme når som helst for min del nå:)

Skjønner deg SÅ godt!!! er 37+1 i dag. Pappan er på jobb og kommer ikke hjem før 15 mai. Å da blir det ingen kjære mor før babyen er ute!!! :p Er så driiiit lei av å være gravid! Tongt å være alene med ei jente på 4 år i 14 dager er det og! Føler meg som en stranda hval konstant! Uansett hva jeg ska gjøre så offer å øffer jeg fordi magen er i veien! Blir kjempefint å kunne bøye seg ned å ta opp ting fra gulvet uten å høres ut som ei kjærring på 90!! akkurat nå for tiden klarer jeg ikke nå det som er på gulve engang! går me kost å feiebrett å plokker opp ting med :p

Er vel derfor man i utgangspunktet burde innstille seg på noe overtid.. for dagene blir uendelig lange og mange hvis man er for utålmodig..

Jeg fikk førstemann på 40+3, men det var etter igangsetting.. så jeg har hele tiden tenkt at jeg kom til å gå til termin og vel så det.. Nå nærmer min 40+3 dag seg slutten etterhvert, og jeg kjenner at IDAG begynner jeg å bli litt lei.. har ikke vært det før, men nå kan det godt bli ferdig snart.. 

Også er det så uendelig mange rundt meg som bare har fått sine små nå, det hjelper jo ikke akkurat på at de plopper ut både her og der.. selv om de faktisk har hatt termin lenge etter meg *sukk*

Ja, burde være innstilt på overtid, men klarer ikke ;) Vil bare at han skal komme ut. Føler jeg er skikkelig crappy mamma til 2åringen vår.. Dessuten utnytter han at jeg er stor og tung og ikke kommer meg noen vei :p

Back
Topp