Vanillatwin
Elsker forumet
jeg lurer på noe.[:D] legen sa det var en "pakkepris" for 3 forsøk til ca 16,000. + medisiner. men det jeg da lurer på. betaler vi di 16.000 ved første forsøk eller fordeler di det utover?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Frk. Håper
er offentlig ikke privat. fikk det av gynokologen min..[:D] ok. men da har man mulight for å ta søsken forsøk i samme "pakke"??
ORIGINAL: Ivara
er offentlig ikke privat. fikk det av gynokologen min..[:D] ok. men da har man mulight for å ta søsken forsøk i samme "pakke"??
De opererer ikke med pakker i det offentlige, så her er nok gynekologen din feilinformert [;)]
Man får inntil 3 forsøk (inkl. evt. frys) pr barn, maks 2 barn pr par.
Ett forsøk koster 1500 kr i det offentlige, uansett klinikk.
ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen
De opererer ikke med pakker i det offentlige, så her er nok gynekologen din feilinformert [;)]
Man får inntil 3 forsøk (inkl. evt. frys) pr barn, maks 2 barn pr par.
Ett forsøk koster 1500 kr i det offentlige, uansett klinikk.
Så når man må ha prøverør for å få barn, får man bare to barn??Kan man ikke få tre barn?[:-][8|][&:][:'(][:(]
I det offentlige kan man ikke få hjelp til mer enn 2 barn totalt nei. Men det er ingen som nekter en å gå privat for nr 3 dersom man vil det.
For vår del setter vi strek ved 1 egenfødt barn, rett og slett fordi jeg ikke vil gå igjennom prøverørsbehandling med barn i hus. Til det reagerer jeg alt for sterkt på medisinene.
Her i huset blir søsken "laget" i utlandet og adoptert. Nå kan det hende at det ikke blir egenfødte barn i det hele tatt da, og i så fall så blir det jo å adoptere i flere omganger [:)]