Lurer..

niña

Forelsket i forumet
Første gangen jeg er gravid, så har ikke mye å sammenligne med. Men allerede nå kjenner jeg at en av barna ligger nederst i magen, for jeg kjenner det hvis jeg sitter mye.. da blir magen trykt mot lårene på en måte... er litt ubehagelig. Jeg bekymrer meg for det meste.. men tenker også at noe må jeg jo kjenne av å være gravid[:)] 
 
Hei :)

Første gang jeg er gravid også.

Kjempe spennende!!! Jeg er ikke så mye lenger enn deg, men ja, det er en ny følelse hver dag liksom :)

Jeg følte meg veldig "støl" i magen når jeg gikk mye foreksempel (men nå har jeg slutta å gå mye pga dette ;) ) Også føltes det nesten ut som om magen skled nedover og nedover liksom...

Men jeg tror det er forskjellig fra person til person! Men nå kan jeg kjenne at den øverste prinsessa mi har begynnt å sparke på kanten av ribbeina mine... spennende, men jeg håper ikke jeg brekker ribbeina (som jeg har hørt fra flere at faktisk skjer...)
 
Hei hei. Den ene av babyene har ligget veldig langt nede hos meg også, men jeg opplevde faktisk at den flyttet på seg her om dagen, og nå kan jeg da gå i trapper igjen uten å føle ubehag[;)].
De flytter helt sikkert på seg etterhvert og da blir det litt mindre "vondt"
 
Back
Topp