Lurer

MBS

Glad i forumet
Jeg hører alle snakke om symptomene sine, jeg har nesten ingen, har ikke fått nå mage ++++ Har vært så nervøs de siste dagene om jeg kanskje da ikke er gravid, eller noe er galt. Fikk litt friskt blod i utfloden på tirsdag, dro til legen, han sa det ikke var noe farlig, og at han ikke kunne se noen spor til blod i kjeden min. Ingenting å bekymre seg for sa han.

Har ingen symptomer på noenting eg.. vore HELT symptom fri i 4 dager nå og bynner faktisk lure litt på om det faktisk er noe.. tidligere var eg litt "uggen" på en måte, i 1-2 timer etter eg stod opp.. men nå er det ingenting :/ bynner bli lettere bekymra.. spesielt siden eg hadde et haaaav av plager og symptomer i første graviditeten.. :/ 

jeg sliter med kvalme og trøtthet men bekymer meg alikevell:( jeg har også hatt litt brunlig utflod men det er ikke mye:) håper at tiden fram til vi alle er i uke 12 går fort:)

Trenger ikke symptomer for å være gravid, spesielt siden du har vært hos legen også kan du nok bare slappe av! Tenk at du er egentlig heldig som slipper å spy hele dagen og ha vondt her og der[:)] Skjønner bekymringen din altså, men du er nok trygg[:)]

Den eneste symptomen jeg har er TRØTTHET :-( er så utrolig trøtt. orker nesten ingen ting....

jeg merker veldig godt på kroppen at jeg er gravid, ømme bryster,mensmurringer,trøtt og sliten, gråter for de minste ting å litt morsomme ting blir plutselig hysterisk morsomt:)så hormonene er virkelig i sving:)

ORIGINAL: sukkersphinn

jeg merker veldig godt på kroppen at jeg er gravid, ømme bryster,mensmurringer,trøtt og sliten, gråter for de minste ting å litt morsomme ting blir plutselig hysterisk morsomt:)så hormonene er virkelig i sving:)

Slik hadde jeg det også!! Men ikke nå mer :S Så håper det bare er symptomene som er forvunnet og ikke spiren.. Men velger å tro at jeg heller får ett lett svangerskap denne gang, siden jeg var så utrolig dårlig sist :)

jeg er i fin form jeg[:D] bare trett:)  nyt heller å være symtomfri du!:) ikke noe kjekt å vær dårlig, det var jeg sist[:'(]

Trøttere enn sist svangerskap. Også har jeg til tider mensmurringer. Bekkenet har begynt også litt.

Jeg merker også veldig lite til graviditeten. Hadde ikke trodd det hadde det ikke vært for 5!!! posititve tester og uteblitt mens. Den høyre puppen er litt øm, men er usikker på om det er fordi den er det av selv selv eller fordi jeg kjenner etter hele tiden[:D] Men hadde det sånn forrige svangerskap også, må bare tenke positivt og være glad man er frisk og rask[:)]

Jeg hører alle snakke om symptomene sine, jeg har nesten ingen, har ikke fått nå mage ++++ Har vært så nervøs de siste dagene om jeg kanskje da ikke er gravid, eller noe er galt. Fikk litt friskt blod i utfloden på tirsdag, dro til legen, han sa det ikke var noe farlig, og at han ikke kunne se noen spor til blod i kjeden min. Ingenting å bekymre seg for sa han.

Alt er nok bare bra :) Når legen ikke fant noen tegn på blod og det var bare det "lille" så er det bare å tenke positivt [:D]
Jeg må bare si jeg misunner deg... Selv er jeg kvalm 24/7 og puppene mine er helt jævlig vonde. kjennes ut som jeg ligger på klinkekuler når jeg ligger på magen (Og jeg har allerede gått opp en BH str.). Magen er også så oppblåst at ALLE buksene mine er ubehagelige så jeg går i joggis hele tiden som en annen fuss... [:'(]

Vi kan godt bytte dersom du vil?? :) Hehe

Takk for alle beroligende tilbakemeldinger. Skal nok nyte at jeg er frisk og rask, men man blir bare så usikker. TAKKTAKK

Nyt det mens du kan!! Jeg også sa jeg kjente ingenting til graviditeten, når jeg var 5+5 kom kvalmen for fullt 24/7..Utrolig sliten, og orker ingenting.

Back
Topp