lurer....

dittemor86

Flørter med forumet
når bruker man vanligvis å få tilbake tanta rød etter fødselen??...

[:'(] Jeg fikk det for en mnd siden og fødte 21.mars!!!!!!!!![:@][:@][:@]
Og det verste av alt at det virker som det har planer om å være regelmessig! Blæææææææææ! [:@][:'(][:@][:'(][:@]

Jeg har enda ikke hatt besøk av tante rød...

Med førstemann fikk jeg mensen etter 8 mnd. Nå er Eline 3 mnd, og tante rød er fortsatt borte!!Heeerlig:)

jeg fødte 18 mars men ingen tante rød er kommet enda....[:D]

jeg fødte 31 mars og tante rød har enda ikke kommet[:D] men jeg lurer oxo på når den skal komme..

Hvis man ammer regelmessig om natta kan det ta lang tid. Sist kom tanta mi med en gang nattamminga var slutt. Denne gangen har jeg begynt med hormonspiral, så nå småblør jeg litt, men det roer seg nok. Det er nok spiralen og ikke den kjedelige tanta......

vet ikke når det er vanlig.. men jeg har ikke fått henne på besøk enda.. fødte 12 mars..

Varierer.. jeg fikk den i dag. 11 uker siden jeg fødte.. [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

begynte på p-piller for nesten 1 månde siden. begynte på di hvite sukker pillene for tre dager siden,ska ha tante rød i dag å fikk den[:@] egentlig godt å vite også hehe.

jeg fikk den rett etter renselsen... har begynt på p-piller og de er noe forbanna herk... får mensen annen hver uke med de....[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Fullammer og fikk den akkurat etter 3 mnd. GRRRRRRrrrrrr.

Back
Topp