Lurer.....

Dorothy_1

Gift med forumet
Var på kontroll I Går, Og da hun skulle sjekke hjertelyden hadde hun litt problemer med og finne den.
Vi hørte at det var bevegelser og begge kjente at babyen sparket.
Vi hørte hjertelyden, Men Jeg måtte legge meg på begge sidene, OSV....
Dette var visst fordi babyen lå snudd slik at det var vanskeligere og høre den.
Har noen opplevd noe slikt...?????

[:D]

Legen min sleit masse med å finne hjertelyden til babyen sist. Dette fordi jeg har så kraftig puls i magen selv. Overalt han lyttet slo min puls igjennom. Tror nesten han ble litt oppgitt, men jeg kan jo ikke noe for det. Etter mye om og men fant han endelig et sted han bare hørte babyen og ikke meg. [:D]

Sist gang jeg var til legen brukte hun lang tid på å finne babyen sin puls, for den drev og flyttet på seg hele tiden. Men hun fant den til slutt og fikk hørt litt..
Jordmor sist jeg var hos henne fant pulsen med en gang..

Sist jeg var på kontroll brukte jordmor nesten 10 min på å finne babyen sin. Fant bare mammas puls [:D]  Hadde ikke ungen sparka mens hu leita tror jeg nok det hadde vært litt nerver på gang ja!!

forrige gang jeg var hos legen fant hun den ene hjertelyden med en gang, men på nr to måtte hun lete en stund, mens jeg ble mer og mer stressa[:D] blitt den hønemora alt...... og hun sa det var fordi ungen lå feil vei

De to første kontrollan mine va og sånn. Første gangen lå h*n med ryggen mot min ryggrad. Andre gangen sparka h*n bare i det apparatet. Men fikk høre et par hjerteslag da...

ORIGINAL: Knøttet79

Legen min sleit masse med å finne hjertelyden til babyen sist. Dette fordi jeg har så kraftig puls i magen selv. Overalt han lyttet slo min puls igjennom. Tror nesten han ble litt oppgitt, men jeg kan jo ikke noe for det. Etter mye om og men fant han endelig et sted han bare hørte babyen og ikke meg. [:D]

hehe det har jeg og opplevd...

Ja, jeg ble tom sendt på ul for legen fant ikke hjertelyden. Babyen hadde snudd seg...

Her har det heller vært motsatt.. Fått advarsler om at det kan være vanskelig å finne hjertelyden på forhånd for så å legge greia rett på magen og høre de dunkene! Til og med legen var veldig overrasket den første gangen..[:)]

ORIGINAL: kjersti1234

ORIGINAL: Knøttet79

hehe det har jeg og opplevd...

Signerer på den der [;)] jeg har en mannlig lege som gjerne vil være litt effektiv... snakk om å flytte doppleren etter en unge som ikke ville samarbeide lenge nok.. he he

Back
Topp