Lurer

Snuppeluppe

Gift med forumet
Hei dere gravide jenter! [:D] 

Jeg lurte på om dere har noen råd til meg som prøver å bli gravid? Noe dere gjorde for å bli gravide, som funket? Annet enn å ha sex [8D]  Jeg vet ikke helt npr jeg har eggløsning, men har hatt mensen ca regelmessig i 8 mnd nå, siden siste pille. Noen råd?

ORIGINAL: Bente 24

Kjøp en eggløsningstest på apoteket[:D]

når de ble tatt i bruk så klaffa det[:D]

ORIGINAL: Lisbeth83

Når skal man begynne å ta eggløsningstesten da?

hei, skulle så gjerne fått lagt inn en ticker jeg å, har foreløpig termin den 23.09[:D] mn jeg er for tiden lite proff på data, såeh, jeg finner ikke ut hvor man legger di inn, finner ikke ut[:)]

ORIGINAL: saanan

hei, skulle så gjerne fått lagt inn en ticker jeg å, har foreløpig termin den 23.09[:D] mn jeg er for tiden lite proff på data, såeh, jeg finner ikke ut hvor man legger di inn, finner ikke ut[:)]

Ei av mine beste venniner har bursdag da, Da kommer han eller hun til og vippe mellom 2 stjernetegn på den dagen....

[:D]

Veit Ikkje om det var det som gjorde utslaget, Men vi dreiv og tulla litt etter at vi hadde kozt oss litt, Og Jeg la bena opp og tullet med at kanskje det var en som festet seg nå, Lå slik ei lita stund.....
Og det er faktisk godt mulig at Jeg ble Gravid der..... [:D]

ORIGINAL: Dorothy_1

Veit Ikkje om det var det som gjorde utslaget, Men vi dreiv og tulla litt etter at vi hadde kozt oss litt, Og Jeg la bena opp og tullet med at kanskje det var en som festet seg nå, Lå slik ei lita stund.....
Og det er faktisk godt mulig at Jeg ble Gravid der..... [:D]

Takk for svaret, Dorthy_1. Jeg skal prøve å ligge med bena opp etter kosen [:D] Du skal få høre om det har funket [:)]

ORIGINAL: Lisbeth83

signerer, det gjorde det her og.
Mnd etter testingen for da visste jeg ca når og vi hoppa i køyen 2 dager før eggløsninge og hverdag etter det i ca 5 dager. PANG, den satt[;)]
Lå med beina oppetter veggen etter sex.

Back
Topp