Lurer!

Konduktørfrua

Forelsket i forumet
Hei:-)
Jeg fikk en sønn for 7 mnd siden, jeg fikk tilbake mens i desember, og hadde den så å si regelmessig fra desember til februar! I februar fikk jeg satt inn en kobberspiral. Men det som er at nå kommer gjerne mens 14 dager på overtid og i mars så hoppet det over. Jeg synes dette er litt sånn frustrerende, er dette normalt? Noen som vet- eller noen som har opplevd omtrent det samme.? Jeg ble rådet og vente med å gå til lege, da det kunne være sånn etter fødsel. Eventuelt hvor lang tid tar det før kroppen er seg "selv" igjen...

Ingen erfaring. Men vet at når mens kommer kan den være uregelmessig en god stund.

Jeg fikk normal mens med en gang og har hatt 5 kobberspiraler... Har hørt om kraftige blødninger men ikke så uregelmessig som du beskriver. Hvis du er bekymret så ta kontakt med legen :)

Jeg har ingen personlig erfaring, men har forstått det sånn at ved kobberspiral skal mensen vanligvis forløpe som normalt, dog kan blødningene være voldsommere enn før. Nå kan det jo være at hormonbalansen enda er i ulage etter fødselen, men det er bedre å gå en gang for mye til legen dersom du er usikker :)

Back
Topp