lurer

Lykkelig med 3

Forumet er livet
lurer på hva jeg skal gjøre... ikke vitts å ringe føden for det er 1 1/2 times kjøring og blir sendt hjem uansett og det orker jeg ikke... men andre som har oplevd smerter i rygg som går frem i magen og ned i høyre fot? er så pass at jeg ikke får sove... smerter også bak symfysen.
Han har jo da ikke snudd seg og vill tydeli vis ikke det heller er nå 36 uker på vei i dag.

Jeg har hatt smerter i korsryggen to dager nå, og mensenmurringer nederst i magen. Ikke sånn at noe har gått ned til beina på meg, så det vet jeg ikke noe om. Men mulig er det modning, og evt ligger babyen din å presser på en nerve sånn at du kjenner smerte ned i beina. Jeg vil tro det er moding, vi er på slutten og det er en del ubehageligheter. Jeg har vært på nippet flere ganger å ringe føden, men klarer å vente og som regel forsvinner smertene... (så kommer det noen nye ubehageligheter) :)

Når jeg fødte forrige gang begynte det med at jeg verket i korsryggen og murringer nedentil.. Det gikk også ut på innsiden av låra.. Så kan jo hende den begynner og gjøre seg klar til og komme :-) Lykke til :-)

Jeg har hatt det slik i snart 3 uker nå uten att det har skjedd noe.... Bare modning her i alle fall.... Men hvem vet ;)

Frustrerende!

Men er det ikke ei jordmor som er litt nærmere deg som du kan kontakte og forklare hvordan du har det og spør om hun vil sjekke modning/åpning hos deg?

Back
Topp