lurer

beate82

Betatt av forumet
Hei alle sammen.ja det er ikke noe gått å miste,har vært gravid tre ganger på rad nå,å mistet hver gang.fosteret har stoppet å vokse.mistet nå 2 desember,så det jeg lurere på er..er det noen som vet hvor lang tid det tar før mensen kommer tilbake igjen?husker ikke når den kom di siste gangene.enten tar det tid eller så er det noe på gang igjen...håper på svar

Etter å ha opplved 13 SA og 1 MA så har jeg en smule erfaring. Mensen har som regel kommet tilbake etter ca 5 ukers tid de fleste gangene. Kan også gå opp til ca 8-10 uker, men ca 5-6 er mest vanlig. Håper du får det til snart for din del. Har du forresten fått tilbud om hormonbehandling etter at du har blitt gravid? Det fungerte for meg to ganger[;)]

nei ingen hormon behandling.skulle starte på jasmin piller,men må jo vente på mensen først.håper den kommer snart.vil bare si at jeg har en datter på 3 år,så barn kan jeg jo få..men etter jeg fikk hun,så sitter det liksom ikke

Nå når vi venter på en ny "første-mens" er det jo ikke lett å vite når en har EL.
Det er vel ikke "farlig" å bli gravid før det har kommet en mens? Kan jo ikke la vær å hoppe i køyen i så mange uker?!? [:)]

ORIGINAL: skytte76

Etter å ha opplved 13 SA og 1 MA så har jeg en smule erfaring. Mensen har som regel kommet tilbake etter ca 5 ukers tid de fleste gangene. Kan også gå opp til ca 8-10 uker, men ca 5-6 er mest vanlig. Håper du får det til snart for din del. Har du forresten fått tilbud om hormonbehandling etter at du har blitt gravid? Det fungerte for meg to ganger[;)]

Får jeg spørre om hvilken hormonbehandling du fikk?
Har selv mistet 4 ganger på rad,og når jeg er gravid igjen skal jeg vist få progesteron(tror jeg) og albyl-e..Er bare litt nyskjerring på om det er andre ting jeg bør forhøre med legen om å evt kunne prøve..

Back
Topp