lurer

missy1984

Forumet er livet
er det noen fler enn meg som begynner å blø i nesa med en gang omtrent hvis man er forkjølet og må snyte seg som meg. begynner å blø noen ganger jeg nyser og må snyte meg.????

er det fler en meg som sliter med å gjøre det store på do?
når jeg må får jeg ikke det til ,tilslutt får jeg skikkelig vondt så må jeg bare prøve så godt jeg kan å da er det skikkelig nedtur da jeg får til så vidt det er...små små klumper liksom

har aldri hatt veldig lett for å blø neseblod før i det siste...leste i svanger skapsboken nå,man kan ha lett for å blø neseblod under svangeskapet sto det dær,men skal undersøke med lege om det er vanlig,litt skummelt og rart da

jeg har hatt problemer med dette nå i 2 månder nå,spier vitaminer frukt og grønt

men kunne vært enda mer sunnere da..
tusen takk for rådene[:D]

Har selv hatt forstoppelse. Hvis du liker rosiner så hjelper det [;)] Hjalp i allefall på meg..

Eller kolorabi.. MASSE fiber i det :)

Hos meg  fungerer det best å drikke mye vann og ikke stresse. For å få en ekstra fart på sakene bruker jeg å ta en bruestablett med 1 grams c-vitamin og ha i et stort glass med vann... funker som bare det her [:)]

Eg og har vore plaga me forstoppelse... ikkje noke serlig godt de nei, sitte der liksom og får ikkje til noke, sjøl om enn har lyst..hihi.. Men eg har funne ut at drue hjelpe faktisk på meg... So her går drue ned på høg kant... hihi

Jeg har et råd å komme med ang forstoppelse. IKKE press/jobb altfor hardt (hehe) når du er på toa! Hemorroider er ikke noe gøy, og de kan komme raskere hvis du presser for mye![;)]

Back
Topp