Lurer???

KineL

Elsker forumet
Hadde vi mange tråder der folk sa de skulle slette seg i tide og utide,herinne????
Er på et annet underforum og det virker som folk bruker det som en populæritetskonkurranse.

Å mange sier de får stygge PM`er og det er derfor de velger å slette seg. Jeg har ennå ikke sett en enste slik pm så jeg vet ikke helt om jeg klarer å tro på det.Alle kan jo SI at de har fått det,det er jo ikke noe folk kan sjekke (Noen har kanskje fått det,å utrykker det-mens andre kanskje bare kopierer greia når de ser hvilken respons det får).

Brukte vi å ha det slik????? Syns vi er blitt en sammensatt og trivelig gjeng,som er igjen her.

Noen er jo litt mer dramatiske av seg enn andre. Har man tenkt å slette deg fordi man blir trakassert så gjør det da istedenfor å fiske etter komplimenter. Jeg har ikke fått noen slemme pm'er men nå slenger jeg vel ikke så mye med leppa heller... [8|]
Men nei, jeg kan ikke huske så mye av at folk ville slette seg i tide og utide. Men kan jo hende jeg bare ikke gadd lese de trådene... [8D]

Jeg slenger jo skikkelig med leppa, men har aldri fått stygge PM`er..[;)]
Kanskje jeg er unntaket fra regelen?[8D]

Har stort sett vært rolig her, men vi har da hatt et par små episoder med hormoner her inne også[8D] Bare at det er så leeeenge siden!

jeg har faktisk og tilgode å få en hat-pm (har fått en eneste pm fra en ukjent ever etter en diskusjon av en som hadde voldsomt behov for å forklare seg etter tråden ble slettet....) men ikke utenom det.

tror det for det meste er

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Kan ikke huske at det har vært så mye trusler om sletting osv her inne nei... Har vel vært at par ganger med en del hormoner ute og gikk, men ellers har det vært veldig stille og fredelig her! [:)]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Kan ikke huske at det har vært så mye trusler om sletting osv her inne nei... Har vel vært at par ganger med en del hormoner ute og gikk, men ellers har det vært veldig stille og fredelig her! [:)]

Back
Topp