??? lurer ???

Lillemumma*KL

Forumet er livet
sliter så med mye vondt i hodet, men har ikke turt å ta noe mertestillende, men er det noe vi som gravide kan bruke uten at det er skummelt??? på forhånd takk for svar!

Du kan ta paracet,men hvis du ikke vil ta piller kan du smøre eis-gel i tinningene og nakken.God bedring [:)]

jeg tok to ibux tidlig i svangerskapet hadde så fryktelig ondt i hode.. men jeg prøver å holde meg uten.. står sikker på pakningen om d frarådes gravide....

Ibux bør du i hvert fall holde deg unna, det er ikke bra for fosteret. Ta heller paracet.Men de første 3-4 ukene er det ikke farlig da..

obs[&:]

jøss er tickeren mmin blitt borte, åssen kan d ha skjedd??hmmm.....jeg er 16 uker i overi morra...=)

nei der kom den gitt=) hehe... det går nok bra 87alenemamma, men har også hørt at ibux absolutt ikke skal taes av gr.

Ibux skal ikke taes, men paracet kan man bruke. Men så lenge det er mulig bør man egentlig holde seg unna smertestillende..

du kan ta paracet, jeg fikk klar beskjed av legen at ibux ikke måtte brukes. bare paracet. det samme sa hun damen på apoteket og.
så paracet kan du ta helt trygt.

Back
Topp