Lurer veldig på

nnugni

Glad i forumet
Er det greit og ikke ønske seg gutt ? Igår fikk jeg helt angst for at det er en gutt og satt å gråt i flere timer kom meg ikke inn på by og da gråt jeg for det også , i dag ser jeg jo hvor dumt dette var men Igår var bare alt helt Python . Sitter her nå å kjenner på den følelsen at jeg tror det er en gutt og jeg ønsker meg veldig en jente til . Tenk om det er gutt da tror jeg at jeg kommer til å begynne å gråte , håper ikke mannen misforstår. For jeg vill jo bli glad i gutten uansett men jeg har bare aldri sett for meg at. Jeg skulle bli gutte mamma . Huff veit at dette høres teit ut men dette er mine tanker akkurat nå o g jeg kjenner på de veldig og får nesten ikke sove . Ul er ikke før til tirsdag huff det er så lenge å vente

Forstår deg godt!
Var også litt redd det skulle bli gutt, for her i huset spøker de så mye med all ramp de skulle ha lært ham. Ble livredd for at det skulle bli som de sa, og var vell lettet da gyn sa det var jente. Jeg vet jo indert inne at det ikke hadde blitt som de sa, og at jeg hadde vært like glad i en gutt som en jente. Og jeg vet at de bare tulle og trekker i meg fordi jeg ble sint og kjeftet, men alikvel.

Det går bra =) Det tar kansje litt lenger tid å bli vandt med tanken, men du kommer til å ønske en evt. gutt like mye velkommen som jente. Du har fremdeles mye tid til å forbedrede deg om det er jente eller gutt!
Det går så bra =) Og om du trenger å klare eller uttrykke deg så vet du at jentene her er alltid støttende og villige til å høre på all syt og klaging du ønsker å komme med.
emoticon 

Jmd skrev:
Forstår deg godt!
Var også litt redd det skulle bli gutt, for her i huset spøker de så mye med all ramp de skulle ha lært ham. Ble livredd for at det skulle bli som de sa, og var vell lettet da gyn sa det var jente. Jeg vet jo indert inne at det ikke hadde blitt som de sa, og at jeg hadde vært like glad i en gutt som en jente. Og jeg vet at de bare tulle og trekker i meg fordi jeg ble sint og kjeftet, men alikvel.

Det går bra =) Det tar kansje litt lenger tid å bli vandt med tanken, men du kommer til å ønske en evt. gutt like mye velkommen som jente. Du har fremdeles mye tid til å forbedrede deg om det er jente eller gutt!
Det går så bra =) Og om du trenger å klare eller uttrykke deg så vet du at jentene her er alltid støttende og villige til å høre på all syt og klaging du ønsker å komme med.
emoticon 

Huff nå fikk du meg til å gråte , tusen takk for støttende ord og tanker , tror nok jeg er bare super følsom akkurat nå jeg

Uff, jeg vet hvordan du har det, men med meg er det omvendt.
Jeg ønsker meg så utrolig mye en gutt og prøver å si til meg selv at hvis det blir jente kan jeg jo ikke bli skuffet. jeg føler meg som en dårlig mor når jeg har sånne tanker. 

Jeg håper også at det blir jente - men mest fordi vi har ei jente fra før av også. (og har sinnsykt mye rosa klær med og uten Hello Kitty). Innerst inne så tror jeg egentlig at alle jenter ønsker seg en jente, men selvsagt så blir man like glad i gutten også!

Denne gangen så tenker jeg egentlig mest på om barnet er friskt! :-)

nnugni skrev:

Huff nå fikk du meg til å gråte , tusen takk for støttende ord og tanker , tror nok jeg er bare super følsom akkurat nå jeg

Det er vi alle =)
Selv om jeg ikke gråter av ting jeg kanjse burde, og gråter av alle andre rare ting =SEr litt redd sambo er skuffet det blir jente, tror han håpet på gutt =/
Men jeg satser på at han varmer opp til tanken etterhvert.
Skryter av at vi får ei "Trucker-jente" til kollegaer.
Så satser på at han er glad for jente og.

Det går seg til uansett hva det blir skal du se ;)
Og mens du varmer opp til tanken på gutt (eller jente)
Skal du få så mangen klemmer du bare orker av alle oss her =)
(I allefall meg)

enig så enig.. her er det et gutte hus, og når jm sa det ligner ei jente, så ser jeg sambo kikke med på utstyret sitt og spør... " ke he du jort nå???  he du gløymt oppskriftå??"  å så ser an på meg å spør om der e fornøyd garanti... Eg trur alle jenter ønsker seg ei lita jente og alle menn ønsker seg gutter :-)
Men sånn sett er vi heldige for jenta får 3 store brødre som kommer til å passe på henne når hun blir eldre og som har lagt lista for di guttene som måtte prøve seg :-)
Jeg har allti ønsket meg en gutt og så ei jente, men nå ser det utsom det ble 3 gutten og så kom jenta :-) men har alltid trudd at jeg ikke kunne få jenter, så jeg felte en tåre når jeg hørte hva jm sa...

Men en erfaren jm sa til meg, at selv om en ønsker noe annet enn det en får, så har en glemt det når ungen er ute, da kan en ikke forstå hva og hvorfor en kunne tenke seg noe annet :-)
Men ønske deg lykke til når ul dagen kommer :-) og når det kommer til disse mannfolka, så er di noen rare skruer uansett :-)

men sender deg en klem emoticon

Ler så jeg griner her Hanne!!!
Han der mannen din! hahahahahahaha genial kommentar! =Ddet er jo faktisk "han" som bestemmer kjønnet så han kan jo ikke klage uansett :P

Skjønner følelsen din. Jeg følte meg litt snurten første gang når det ikke var jente som viste seg på ultralyd, selv om jeg hadde guttefølelsen hele veien. Men jeg ble aldri skuffet. Jeg "ønsker" meg en jente nå slik at det blir en av hver, men alle skal vite at jeg blir alt annet enn skuffet om det ligger en liten gutt til der inni og venter på oss :) Det viktigste er at barnet har det bra der inni og at vi kan gi både h*n og storebror all den kjærlighet de fortjener :) Og når det er sagt, så er gutter utrolig flotte å ha i hus :)

jeg hadde også kjempe lyst på jente, og sliter faktisk litt enda med å "akseptere" at det er en gutt :P blir lettere og lettere for hver dag i alle fall... jeg ville ha jente fordi jeg er kun oppvokst med gutter, og har alltid hatt gutter rundt meg, i tillegg til at jeg faktisk har slitt med å bli akseptert av gutter/menn, og slitt med å få venner også, så jeg var/er litt redd for at min egen sønn vil være sånn mot meg også.. 

Dere er verdens beste takk for vanlige ord og gode klemmer Gruer meg til tirsdag da er det ul time kl ni på Morran Men det blir nok bra har bare litt tanker og mulig litt sprø av denne gravid greia greit og kunne si : det er hormoner hihi hi men det er vel litt sant håper jeg .

nnugni skrev:
Dere er verdens beste takk for vanlige ord og gode klemmer Gruer meg til tirsdag da er det ul time kl ni på Morran Men det blir nok bra har bare litt tanker og mulig litt sprø av denne gravid greia greit og kunne si : det er hormoner hihi hi men det er vel litt sant håper jeg .

Husk at ultralyd stort sett er en fantastisk opplevelse uansett da :-) Uavhengig av kjønn!! Jeg var skuffet første gang vi var på ul fordi vi ikke kunne se kjønn, men gyn sa at jeg måtte stole på magefølelsen (han så det sikkert på formen på magen). Men andre gangen vi var så viste hun seg villig frem :-P

Back
Topp