Lurer se?

MiniMus

Forelsket i forumet
Når blir avsløring av
hemmelig julegavevenn??
Lurer veldig se

Ikke alle som har fått sin gave enda. Blir det da rett å legge ut hvem som ikke har sendt??[&:] Skal jeg ta vekk hennes navn? Å bare legge ut de som har fått?

Det er så utrolig synd at ikke alle får hver gang.. Det er noen stort sett hver runde som ikke får, eller som får lenge etter fristen. Kanskje vi bare dropper hemmelig venn selv om det er gøy... selv om det gikk helt fint for meg denne gangen vet jeg ikke om jeg orker flere runder pga sånne episoder..

Vet du at gaven er på tur? Visst ikke kan du vel bare avsløre de andre og ikke nevne henne...

ORIGINAL: moongirl74

Det er så utrolig synd at ikke alle får hver gang.. Det er noen stort sett hver runde som ikke får, eller som får lenge etter fristen. Kanskje vi bare dropper hemmelig venn selv om det er gøy... selv om det gikk helt fint for meg denne gangen vet jeg ikke om jeg orker flere runder pga sånne episoder..

Vet du at gaven er på tur? Visst ikke kan du vel bare avsløre de andre og ikke nevne henne...

Nei, vet ikke om gaven er på vei. Får ikke svar fra henne. Har prøvd fb å, men [:-]
Så synd det skal bli slik...
Skal avsløre hvem som har hvem senere i dag jeg[:)]

Back
Topp