Bebibooms Gift med forumet 27 Sep 2010 #1 i går kveld kom spørsmålet om vannavgang...?? og i dag er hun ikke her?? [8|][:)]
S sånja Gift med forumet 27 Sep 2010 #4 Æsj!! Skulle virkelig ønske jeg lurte dere...[:'(][:'(] Jeg måtte fly på kontroll i dag tidlig..[;)] Tror nok Ninnimamma slår meg altså.. Ellers kan vi ta en "Tauza og Kathmor" og føde på samme dag???[:D][8D]
Æsj!! Skulle virkelig ønske jeg lurte dere...[:'(][:'(] Jeg måtte fly på kontroll i dag tidlig..[;)] Tror nok Ninnimamma slår meg altså.. Ellers kan vi ta en "Tauza og Kathmor" og føde på samme dag???[:D][8D]
V Vand Forumet er livet 27 Sep 2010 #5 Da tar dere en tauzkath og føder den 5. eller 6. oktober!!! [:D][:D]
S sånja Gift med forumet 27 Sep 2010 #6 ORIGINAL: Vand Da tar dere en tauzkath og føder den 5. eller 6. oktober!!! [:D][:D] Hehe.. Det er jo ikke lenge til!!![:D][:D] Syns vi skal ta en felles dag vi også...[8D]
ORIGINAL: Vand Da tar dere en tauzkath og føder den 5. eller 6. oktober!!! [:D][:D] Hehe.. Det er jo ikke lenge til!!![:D][:D] Syns vi skal ta en felles dag vi også...[8D]
K KathMor Forumet er livet 27 Sep 2010 #7 ORIGINAL: Vand Da tar dere en tauzkath og føder den 5. eller 6. oktober!!! [:D][:D] Haha - se om dere klarer å slå sammkjøringen vår dere!!!!! [8D]
ORIGINAL: Vand Da tar dere en tauzkath og føder den 5. eller 6. oktober!!! [:D][:D] Haha - se om dere klarer å slå sammkjøringen vår dere!!!!! [8D]