sun_rise Glad i forumet 18 Mar 2010 #1 Hei jenter.. jeg lurer på hvilken av angel sound/ doppler jeg burde kjøpe og fra hvor? hvem er best? hva koster det? takk på forhånd[:D]
Hei jenter.. jeg lurer på hvilken av angel sound/ doppler jeg burde kjøpe og fra hvor? hvem er best? hva koster det? takk på forhånd[:D]
L Linn2010 Flørter med forumet 18 Mar 2010 #2 Er usikker på hva som er best, men min fungerte VELDIG bra og eg kjøpte den som heter ANGELSOUND på tekniskmagasin:) Koster ca 179 tror eg ;) Hvis du kjøper den, så må du huske å SNU batteriene, hehe.. åså bruke vann på magen :)
Er usikker på hva som er best, men min fungerte VELDIG bra og eg kjøpte den som heter ANGELSOUND på tekniskmagasin:) Koster ca 179 tror eg ;) Hvis du kjøper den, så må du huske å SNU batteriene, hehe.. åså bruke vann på magen :)
sun_rise Glad i forumet 18 Mar 2010 #3 oi, det var BILLIG! hmm... tekniskblad? hvordan kan jeg finne annonse evt?
L Linn2010 Flørter med forumet 18 Mar 2010 #4 Du kan gå inn på tekniskmagasinet.no :) Der koster den litt mindre, så kan jo ver du vil bestilla den der?
Du kan gå inn på tekniskmagasinet.no :) Der koster den litt mindre, så kan jo ver du vil bestilla den der?