lurer på

fano

Gift med forumet
om det er noe på gang [;)] tok en strimmel i dag, det kommer opp en ultrasvak strek (rosa) og har en støl og brennende følelse i magen i dag.......

jeg skal ta det helt med ro i dag, er så redd for og begynne og blø, foeløpig ingen tegn, men det kan komme fort. Jeg er optimist med tvil [:D]

ORIGINAL: misso

Åh så spennende!!!!
 og alt jeg har for at du tester positivt den 18![:D][:D][:D]

Signerer.

ORIGINAL: *Bobbo*

ORIGINAL: misso

Åh så spennende!!!!
 og alt jeg har for at du tester positivt den 18![:D][:D][:D]

Signerer.

ORIGINAL: ElinR

ååååååååååååå høres pos ut d, er jo ikke sååå mange dagene til testedagen da [:)][:)][:)][:)]

håpe håpe

Det værste av alt er at jeg føler meg gravid selv om jeg ikek vet hvordan det føles. Den ene puppen er vond og litt sprengt, og magen er oppblåst. Mye rart på en gang dette her. men så lenge det kommer strek påå på testen så er det jo lovende, selv om det endte galt forrige gang. Tør derfor ikek og slipep ut gleden før jeg får det bekreftet [:)]

Dette her høres bra ut, hvem dato hadde du uttaket igjen?

dette går rette veien[;)]lykke til videre med testinga[;)]

uttaket var 4 juni, befruktingen, de ble befruktet 5 juni og satt inn 6 juni, er 3+3 i dag

ORIGINAL: snuppis!

Det hørtes lovende ut fano [:)]

DJIZZASSS !!!! Herregud, håper den blir sterkere og sterkere for hver dag som går [:D]

Heldiggrisen!!!  [:)] [:)] [:)]  Tatt i dag jeg også, ikke noe rosa stripe her... men kanskje i morra...?

Back
Topp