Lurer på..

^Milla^

Gift med forumet
Dere som er gravide altså.. Har dere symptomer hver dag,eller kommer de og går litt??
Har hatt vonde og ømme pupper som kommer og går(har aldri det før mens ellers).. Har oxo hatt syyykt mye halsbrann en ukes tid,men ikke idag..(har heller stort sett aldri dette symptomet) Føler meg gravid,men tørr uansett ikke håpe før tiden.. allfall ikke når "symptomene" kommer og går..

Takker på forhånd for alle svar =)

jeg har veldig lite symptomer i det hele tatt.. såre pupper bare , og de er stort sett såre hele tiden .. og mensmurringer og stikkinger i høyre siden , men det kommer og går litt i løpet av dagen

eg har ingen sypmtomer i det hele tatt eg.. men det hadde eg ikke forje gang heller[:D][:D]

jeg har vondt i brystene - men det kommer og går litt! har også vært litt kvalm - men kommer og går det og[;)] masse lykke til uansett!! krysser fingrene for at du kommer inn hit til oss[:)]

Takk for det,håper såklart jeg oxo,men har hatt et par kjemiske aborter de siste mnd så er forsiktig med håpinga ;) Sist jeg var gravid hadde jeg masse symtomer,hele tida,så blir litt stressa av at de kommer og går..hehe
Men skal nevnes at jeg hadde SA i uke 12 sist,så er kanskje et godt tegn om ikke alle symptomene kommer så fort=)

Back
Topp