Lurer på..

lissom

Forumet er livet
om jeg fortrenger at jeg har en fødsel foran meg, siden jeg fortsatt ikke har fått pakka den bagen... Jeg som egentlig er SÅ klar for å føde nå, men den bagen står der like tom....

Jeg har heller ikke pakket baggen, men det er fordi det fortsatt ikke har gått opp for meg at jeg faktisk skal føde[>:]

Men får vel pakke når fødselen er i gang, man rekker jo som regel det da også[;)]

Føler meg over-klar jeg nå da. Har kjørt rundt med baggen i bilen i 2 uker. Så har jeg en pose på badet med sminke og sånt i som jeg drar med meg ut hvis vi skal noe sted. For sikkerhets skyld liksom [8|]
Egentlig er jeg glad for det da, for da jeg ble lagt inn sist slapp mannen min å kjøre hjem for å hente alt, for det lå jo allerede i bilen.

Vi har med noe kjeks som mat til mannen + energidrikker.

Min er bare halv pakka den og. Men erfaringa mi sier jeg har god tid på meg da. Pakker helt ferdig når jeg kjenner det begynner. Tok 27 timer fra første ri sist, og da kan det jo ikke plutselig gå super fort heller?

Til sammenligning brukte min mamma 36 timer på å få ut meg, og 4 timer på å få ut min søster... dette skjedde med 7 års mellomrom, så JO, det kan gå VELDIG fort denne gangen!!![8|][:)]

Har vært klar lenge jeg he he[:D] Sånn var jeg forige gang også. Jeg klarte ikke tenke på noen ting den dagen vannet mitt gikk selv om det var 11 timer før jeg drø til sykehuset. Var i så spenning og hadde så lykkerus at jeg gikk rundt meg selv he he...

Eg holde på å pakke baggen nå eg..   samle med meg litt rundt om kring..  Fikk dattera mi 3 uker før og då hadde eg ingenting klart.. Faren måtte ta med ting hver gang han kom på besøk..   Den huskelappen hehe
E liksom litt endelig og føle eg når baggen e pakka..

Har begynt å pakke bagen, men er ikke i nærheten ferdig [:)]

Har ikke pakket bagen jeg heller.. Kanskje det hjelper å pakke den? Hmm, skal pakke nå jeg [:)]

Back
Topp