Har satt alle de store, dyre tingene på ønskelisten hans til besteforeldre og tante, og de holder oss (så langt) oppdatert om hva de kjøper - så får vi se om vi kjøper inn noe av det som ikke kommer med i denne omgang. [:D]
Moren min har kjøpt vippestol (som går til 13kg, ikke bare 9 [;)]) og har tenkt å kjøpe Voksipose, men hun vil gjerne snakke med svigermor først, siden hun mumlet noe om å kjøpe saueskinnspose til oss en gang. Dessverre har svigermor vært syk og tar ikke telefonen når mamma og pappa ringer henne, så det er litt forvirring der. [8|]
Stokke-stol "ønsker" Gabriel seg også, men det trenger han jo ikke NÅ, så det blir nok kjøpt inn nærmere sommeren i stedet.
Beco ergonomisk bæresele er kjøpt inn på vegne av mine foreldre (gitt til mannen, på papiret [8D]), og da er det ikke så innmari mange "store" ting igjen.
Babygym er vel den største tingen, det kan jeg fort kjøpe selv.
Blir vel NOE fra oss til ham, regner jeg med, vet bare ikke helt hva - heller litt mot å vente å se hva han får av ANDRE først, trenger liksom ikke ørten like bodyer eller så. [8D]
Mulig vi endelig somler oss til å kjøpe "minnealbum" som vi kan begynne å sette bilder og skrive fakta i.
Trege - hvem, vi? [8|][:D]