Lurer på...

november10gull

Forelsket i forumet
Skal dere kjøpe julegave til barnet deres??
Han får jo sikkert kjempemasse gaver...
Lurer på om vi lik så greit skal bare vente å se hva han får, og heller kjøpe noe etter jul,hvis det er noe han fortsatt mangler[&:]

Mary skal få en sånn der hoppeting fra Fisher price....har vondt i skuldrer og armer av å måtte hoppe med henne hele dagen, så den er vel mest til meg...hehe[:D]

Vi har kjøpt stol vi, sånn tripp-trapp fra Stokke[:)] Det er jo en stol som han kan bruke i maaaange år framover, så vi tenkte det kunne være et koselig minne fra den første jula[;)] Vet ikke om vi kjøper like dyre gaver til hver jul men...[8D]

Har satt alle de store, dyre tingene på ønskelisten hans til besteforeldre og tante, og de holder oss (så langt) oppdatert om hva de kjøper - så får vi se om vi kjøper inn noe av det som ikke kommer med i denne omgang. [:D]
Moren min har kjøpt vippestol (som går til 13kg, ikke bare 9 [;)]) og har tenkt å kjøpe Voksipose, men hun vil gjerne snakke med svigermor først, siden hun mumlet noe om å kjøpe saueskinnspose til oss en gang. Dessverre har svigermor vært syk og tar ikke telefonen når mamma og pappa ringer henne, så det er litt forvirring der. [8|]
Stokke-stol "ønsker" Gabriel seg også, men det trenger han jo ikke NÅ, så det blir nok kjøpt inn nærmere sommeren i stedet.
Beco ergonomisk bæresele er kjøpt inn på vegne av mine foreldre (gitt til mannen, på papiret [8D]), og da er det ikke så innmari mange "store" ting igjen.

Babygym er vel den største tingen, det kan jeg fort kjøpe selv.

Blir vel NOE fra oss til ham, regner jeg med, vet bare ikke helt hva - heller litt mot å vente å se hva han får av ANDRE først, trenger liksom ikke ørten like bodyer eller så. [8D]
Mulig vi endelig somler oss til å kjøpe "minnealbum" som vi kan begynne å sette bilder og skrive fakta i.
Trege - hvem, vi? [8|][:D]

Nei, vi har ikke kjøpt noe til snuppa, med untak av to pysjer fra storebror da.[:D] Han har til og med pakket dem inn selv[:D][:D]

Sidenhan får så mye alle andre steder fra av det han trenger så skal vi kjøpe bilsete. Det er jo noe han må ha, likere å kjøpe det enn å kjøpe noe som han egentlig ikke trenger..

Back
Topp