Lurer på...

Asutori

Betatt av forumet
Når vannet går, kommer alt på en gang, eller kan det komme bare litt? Tidligere i dag da jeg var på do merka jeg at jeg var våt i trusa. Det var ikke nok til å bli våt gjennom til buksa, men syns det var merkelig siden jeg ikke har hatt særlig til utflod i det siste. Har ikke merket noe mer, men har ellers gått mye på do, så ikke sikkert jeg ville merke noe.
Har ellers små stikkninger i ene sida, men ikke noe vondt...

Jeg merket ikke at vannet gikk. Forrige fødsel startet med at slimproppen gikk, og deretter begynte riene kort tid etterpå.

Hos meg kom først et lite plopp med litt vann, etter det bare rant det litt hele tiden til hun var født :)

Mamma har fortalt at det tok litt tid før hun skjønte at vannet gikk da hun var gravid med meg. Hun gikk på do for å tisse, og da hun trodde hun var ferdig så kom det plutselig mer, og dette gjentok seg noen ganger. Så der kom ikke alt i et svært plask, men kom i "bølger" over en kort periode. :)

Hos meg vært det smell først, og så gikk vannet i porsjoner, men ikke alt på en gang.
Noen plages med urinlekkasje som pleier ikke å gå gjennom buksa og forsvinner etter fødselen.

Det kan gå litt og litt, det finnes ingen fasit. :)

Vannet kom med et splæsj sist gang, i senga midt på natten. Fostervann produseres hele tiden, så jeg lakk ganske greit de timene jeg ventet hjemme på at riene skulle starte. Måtte sitte på et håndkle og ha bind på, men da var det ikke snakk om store mengder.

Har ikke skjedd annet her en at jeg måtte opp hver time i natt for å gå på do. Rekord for doturer dette, ettersom jeg har klart meg med 3-4 tidligere. Nå er jeg TRØTT, og håper å få sove litt på dagen i dag. Hyttetur til svigers 2 timer unna blir nok avlyst

Back
Topp