Lurer på...

Friele

Glad i forumet
når det er neste mann sin tur!! Er en spennende tid fremover her nå:) 
Vil ønske alle sammen masse lykke til med fødsel! Kjenner at nervene brygger seg på, og regner ikke med at jeg er den eneste!! 
Men tenk så deilig det blir å få lille babyen i armene etterpå:D 

Ja jeg lurer også veldig på hvem som er nestemann i køen, kjenner jeg tenker mer og mer på når fødslen starter, hvordan den starter,  om det er på dagen eller kvelden, om det starter med at vannet går.. ohh, alt man skal sitte å gruble på...

Ja nå er det virkelig spennende! :)
gleder meg til det er min tur, men jeg har jo enda 1 mnd igjen :/ baah

ååå det tenker jeg og på!

Men tror ikke det er meg, til tross for tidlig termin 5april...
Lillegutt har ligget med hodet ned i ukesvis men enda har han ikke festet seg. Og syns han ligger lenger opp nå enn for ett par uker siden. Magen sitter fremdeles høyt for å si det sånn. Og mindre modningstegn nå de siste to ukene enn jeg hadde for 2-3uker siden!Har smørt meg med tålmodighets salve.....

Jeg har hatt konstant ryggverk i natt, men klarte å sovne fra det...  Trodde det var over når jeg våknet, men det kom ganske raskt tilbake. Håper på at noe er i gjerde, men det er vel for godt til å være sant. Er uansett ikke lenge igjen til vi treffer våre søte små.

Spennende at det snart er måneden vår, der vi alle skal føde på rekke og rad!

Håper jeg klarer å holde min inne leeenge ennå, til det planlagte keisersnittet 23. april. Men det kjennes som babyen har tenkt seg ut før den tid, så mye nedpress og kynnere som jeg har nå.

Så dere andre må gjerne gå før meg, altså! :)

Ja, nå er det snart vår tur! Godt er det. Får håpe du klarer å knipe igjen inntil den datoen da;-)

Ja om noen uker nå så føder vi nok 'på løpende bånd'... en spennende tid! Jeg tenker fødsel hver eneste kveld nå før jeg sovner...har jo gjort det en gang før, men er like spennende/skummelt/gøy denne gangen! Men denne gangen tenker jeg også mye på hva vi skal gjøre med storebror når det starter da....håper han er i barnehagen eller sover seg igjennom det hele på nattestid!

Ja, nå er det mange av oss som er innenfor termin ettersom vi har bikket 37 uker. DET er godt å tenke på, at babyen er fullbåren!
Men jeg er ikke klar enda, så jeg venter gjerne et par uker til altså :-)

Back
Topp