lurer på...

lykkebo

Forelsket i forumet
om det er ei lita jente i magen min. De har sagt det på 3 ultralyder,men i det siste har jeg begynt å tvile litt. Hører så mange historier om at de har sett feil..

Tenker du noen gang tanken???

Tenker på det innimellom ja... Tenk om Oliver er ei jente :P

Ja, blir spennende og se på 3D neste torsdag. Vi har fått høre at det er gutt, men jordmor fomla slik for å kunne se kjønn, så mannen trodde ikke på det i det hele tatt. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, jeg, for når jeg gikk gravid med Johannes visste jeg helt fra begynnelsen av at det var gutt, men har ikke hatt noen følelse på det denne gangen..

nææ, tenker ikke noe serlig på det. men syns synd på bebisen viss d blir en gutt da, for er kun rosa og jenterklær her i huset:P

Men får det bekrefta 18okt regner jeg med når vi skal på 3D:)

Var usikker etter ordinær ul siden jordmora sa hun trodde det var jente, men tok litt forbehold. Men på 3D sist uke var det visst ingen tvil, selv om han hadde advart på forhånd om at det var vanskelig å se av og til, men det første han så var kjønnslepper (selv om vi ikke så så mye annet pga at hun holdt hendene foran ansiktet), og han sa det var helt garantert en jente.

Men skjønner godt at folk er skeptiske for jeg vet om to par (søskenbarn og bror til bestevenninne) som fikk feil beskjed nå nettopp!

eg vente gutt men e LITT i tvil siden eg ikke fikk se tissemannen hans på  ul :p
men ska spør neste ul om eg kan få se ann hihi

Back
Topp