Lurer på??

Tina1988

Elsker forumet
Er så sinnsykt forvirra. Tatt 4 tester idag. Første var svak positiv, neste var ikke, neste der va svak positiv, å neste der var ikke.. 

Blir jeg heldig å kommer i Mars 2012 eller ikke? Hmm..

Hei!
Jeg har selv tatt en mengde med teststrimler som bare ble svakere og svakere. Tok til slutt en digital (som viste gravid), og anbefaler deg å gjøre det samme! :)

Jeg testa ikke positiv på strimmeltest før i dag, eller i går kunne jeg kanskje skimte en antydning til strek, og jeg er 2 dager over IKM i dag.. Men har 5 positive stav-tester fra billigtester som viser positivt, den første fra tirsdag eller onsdag kveld, husker ikke helt, altså 1-2 dagr før IKM..  Så jeg anbefaler deg og teste med noe annet enn strimler 

Lykke til emoticon

Gravid!!:))

Tok stavtest nå. da kom det en svak strek, men den forsvant me en gang. Fikk ikke vist det til samboren en gang før det forsvant.. Men har drukket masse vann og det er sent på kvelden? Tisset mitt var jo nesten helt blankt, hehe

Mars-boer skrev:
Jeg testa ikke positiv på strimmeltest før i dag, eller i går kunne jeg kanskje skimte en antydning til strek, og jeg er 2 dager over IKM i dag.. Men har 5 positive stav-tester fra billigtester som viser positivt, den første fra tirsdag eller onsdag kveld, husker ikke helt, altså 1-2 dagr før IKM..  Så jeg anbefaler deg og teste med noe annet enn strimler 

Lykke til emoticon

Jeg tipper du er gravid :D - Men du skal ikke drikke mye før du tester, og urinen skal helst være samlet i minst 4 timer før du tester, så jeg ville ventet til imorgen tidlig - og kjøpt meg en CB digital ;)

Strekene er litt tynn, hvis jeg sammenligner med mine tester, har hørt mye om 'sytråden'
med billigtester, så best å ta en digital ja tror jeg. Håper du kommer hit! :)

Back
Topp