lurer på om...

Mspower

Forelsket i forumet
...noen her har brukt suprefact inj. (i stedet for spray) ???

setter dem i låret,iogmed att puregonen skal i magen,men i dag når sambo satte den,så blødde jeg så sjukt mye :S
bare rant og rant... over henda til sambo,i senga og ville ikke stoppe før vi klemte på med papir :S

Fikk vel inn veska fordi? :O kjenner jeg blir litt nervøs :/
Tenkte kanskje det kommer ann på hvor i låret den blir satt,men aldri skjedd før :O

du har nok truffet en blodåre[X(][X(][X(]jeg skal ta de sprøytene istenfor sprayen.men går det ann og sette den i magen?

ORIGINAL: t.t.h.

du har nok truffet en blodåre[X(][X(][X(]jeg skal ta de sprøytene istenfor sprayen.men går det ann og sette den i magen?

Jepp.. var det dem sa å ;)
Hmmm... jeg fikk beskjed om å sette dem i låret,så.. usikker på om man kan sette dem i magen å :S desverre :S men ring å spør du ;)
tålte ikke du heller spray?

ORIGINAL: Nesing

Du har bare truffet en overfladisk vene og det er helt ufarlig. Du får i deg medisinen uansett. Har mye erfaring med dette gjennom alle injeksjonene jeg har satt opp gjennom årene som diabetiker (og gjennom IVF). Opplever dette jevnt og trutt når jeg skifter kanyle i magen til insulinpumpen min også (skifter inneliggende kanyle to ganger per uke). Blodet renner i strie strømmer. Som sagt, helt ufarlig og uansett får du i deg medisinen. [:)][:)]

takk for svar;) hihi... godt å høre :)

ORIGINAL: Nesing

Du har bare truffet en overfladisk vene og det er helt ufarlig. Du får i deg medisinen uansett. Har mye erfaring med dette gjennom alle injeksjonene jeg har satt opp gjennom årene som diabetiker (og gjennom IVF). Opplever dette jevnt og trutt når jeg skifter kanyle i magen til insulinpumpen min også (skifter inneliggende kanyle to ganger per uke). Blodet renner i strie strømmer. Som sagt, helt ufarlig og uansett får du i deg medisinen. [:)][:)]

Du sa det jeg hadde tenkt å si, men da fikk du svar[:)]

beklage var ikke det jeg skulle bruke[:-][:-][:-]jeg skal ha kort opplegg denne gangen,skal bruke orgalutran.har ikke hatt noen problemer med sprayen,tålte ikke dusprayen?

ORIGINAL: t.t.h.

beklage var ikke det jeg skulle bruke[:-][:-][:-]jeg skal ha kort opplegg denne gangen,skal bruke orgalutran.har ikke hatt noen problemer med sprayen,tålte ikke dusprayen?

Ahaaaa... ;) skjønner :)
tålte den ikke nei.. fikk oppkast som bare ble verre og verre :S

Back
Topp