Lurer på om

Skrulletulla

Gift med forumet
Noen her har vært på kjærlighetstur?? altså heeeelt alene på ferie?? Vi skal en uke til syden i juli alene,gruer meg til å dra fra bassen min.. klarer nesten ikke glede meg.. [:(][:(][:(]

For de som har vært,hvordan var det egentlig?

Vi har bare vært borte et døgn av gangen enda. Men lurer på å ta et par dager i sommer, om det passer med jobben.. Det blir i så fall litt skummelt, å dra fra minsten på 1 og et halvt. Men ungene klarer seg nok fint. Og det gjør nok din og! Er du som får det værst. [:D] Så du må bare prøve å fokusere på det positive og stole på at gutten din har det bra og storkoser seg med de som psser han. [:)]

ORIGINAL: sarah sin mamma

vi var på weekend og det var deilig...

men blir jo så man savner masse da...

kikket på weekend først,pga jeg ikke orket tanken på en uke,men veldig dyrt og veldig mye mer shopping,.. hehe

ORIGINAL: sillivanilli

Vi har bare vært borte et døgn av gangen enda. Men lurer på å ta et par dager i sommer, om det passer med jobben.. Det blir i så fall litt skummelt, å dra fra minsten på 1 og et halvt. Men ungene klarer seg nok fint. Og det gjør nok din og! Er du som får det værst. [:D] Så du må bare prøve å fokusere på det positive og stole på at gutten din har det bra og storkoser seg med de som psser han. [:)]

ja,han kommer til å storkose seg hos tante og besteforeldre,oppmerksomhet fra morgen til kveld 1 uke [;)] men huff,jeg kommer til å slite [:(][:(]

Var på en tredagerstur i vinter. Karoline var da nesten 3,5 år. Grua meg litt på forhånd, men det var egentlig skikkelig deilig. Vi stor koste oss. Det går nok veldig mye bedre enn du frykter nå.

Det går så bra atte snuppa, det kommer til å bli mye bedre enn du forventer. Guttebassen kommer til å kose seg max, og det vil dere og:) Det blir nok godt for hele familien[:D]

Back
Topp