Lurer på om

*Sandermamma*

Forumet er livet
Jeg skal begynne å ta situps hver kveld jeg. Så en link et eller annet sted, husker ikke hvor, om å ta 200 situps hver kveld. Lurer på om jeg skal starte med det. Noen andre som vil joine? Kan være greit å motivere hverandre litt. Skal spørre Anders også jeg[:)]

Jeg er med...men kan vi begynne med litt færre enn 200 første uka? Skal de være rette, eller halvparten rette og halvparten skrå?

ORIGINAL: *Perlemor*

Jeg er med...men kan vi begynne med litt færre enn 200 første uka? Skal de være rette, eller halvparten rette og halvparten skrå?

Ja, gjerne litt mindre enn 200 akkurat i starten[X(] Jeg har ikke trent magan siden leeenge før jeg ble gravid, så kanskje litt hardt å gå rett på:)
Starte med rette første uka, og så ta halvparten rette og skrå uka etter der igjen?
Moro at du er med. Håper flere joiner[:D]

Den er grei! Hvor mange første uka da?
Kommer sikkert til å slenge på armhevinger og når jeg først er i gang, er du med der og eller? Ganske individuelt hvor mange man klarer, så bare føre på det man gjør?

I'm in [:D]

ORIGINAL: *Perlemor*

Den er grei! Hvor mange første uka da?
Kommer sikkert til å slenge på armhevinger og når jeg først er i gang, er du med der og eller? Ganske individuelt hvor mange man klarer, så bare føre på det man gjør?

Jeg begynner mandag kveld. Prøver på 100 stk første uka, men deler nok opp i 4x25. Målet er å ta 100 i slengen.
Armhevinger har jeg aldri klart å ta[&o] Er så svak i armene, men skal gjøre et forsøk[:)]

ORIGINAL: *WilliamPrinsen*

I'm in [:D]

Bra[:)][:)]

Kan være med jeg også! [:)] Tar litt over 200 situps hver dag på trening uansett, men har jo ikke vondt av å ta flere [;)]

jeg er med [:D]

og tipper dette er linken du tenkte på? [8|][;)] http://www.twohundredsitups.com/index.html

jeg tenkte å prøve å følge opplegget der inne i allefall - surrehodet meg må ha ting litt strukturert serru [8D] hehe

Back
Topp