Lurer på om vi trenger å kjøpe søskenvogn?

• Trådstarter Trådstarter *prøvedokka*
  • Opprettet Opprettet
P

*prøvedokka*

Guest
Det er veldig tidlig å tenke på det enda, men...
Er det lurt å kjøpe søskenvogn?

Vi hadde egentlig tenkt å kjøpe ny sportsvogn til tulla, men nå er det en til på vei[:)]
Og da lurer jeg på å kjøpe enten bare søskenvogn og bruke den store sportsvogna vår, eller å kjøpe begge deler.

Jeg hadde tenkt å kjøpe Emmaljunga sportsvogn og den er ikke så dyr- 2500kr.
Mulig vi går for en brukt søskenvogn, for snuppa skal jo gå i barnehagen og da blir det ikke så ofte vi får bruk for søskenvogn.

Noen med to tette fra før som har meninger om dette?

Mine er ikke så tettet.

Men Gratulerer så mye med spiren![;)]

Men hvis snuppa di skar i barnehage, er det jo kanskje greit å slippe å dra med deg søskevogn hvis bare du og den nye skal ut å da! Så spørrs jo hvor mye det er bare deg og unga som skal ut og trille da.
Men du kan jo å kjøpe søskenbrett etterhvert da!

Det blir ca 13 mnd mellom mine, og vi har kjøpt en brukt Emmaljunga Twin Cerox.

Den blir brukt ved henting/levering i bhg og i helgene når begge ungene er hjemme.

Når storebror er i bhg gidder jeg ikke drasse rundt på ei søskenvogn, så da bruker jeg Egde Duo`n[:)]

Her blir det søskenvogn til bruk når vi skal bort...men hjemme blir det emmaljungaen som blir brukt

vi skal ha søskenvogn, blir 14 mnd mellom mine ca. Eg kommer nok til å gå til bhg for å levere sønnen min og da er det greit å ha. Pluss at han skal bare gå 3 dager i uken, så tenker vi trenger det de dagene han er hjemme og i helgene. Når han er i bhg bruker eg emmaljunga city cross vi har til babyen[:D]

Vi tror vi skal kjøpe denne tvillingvognen:

http://www.babykos.no/index.php?valg=produkt&gruppe_nr=112&produkt_nr=32916%20jungle

Jeg tror vi går for ny sportsvogn til tulla og brukt søskenvogn.
Jeg har en duovogn som jeg tenkte bebisen skulle ha hjemme og sportsvogna i bhg til tulla.

Er jo kjekt med søskenvogn når vi skal på turer i helgene og sånn. Så på to nye i Sverige i dag. Herregud, så svære dem er![:)]

Det blir litt av en doning å manøvrere rundt. Og så noen av butikkene som er håpløst trange med ei vanlig vogn.
Jaja, det blir bra for lommeboka at jeg ikke får shoppa så mye da[:D]

Back
Topp