Har fått bekkenløsning og ble anbefalt av fysioterapeut og sykemelde meg fra jobb da jobben jeg har kan gjøre bekkenløsningen verre enn nødvendig (jobber på dagligvarebutikk). Har deltidsstilling med annenhver helg fast, så jeg har rett til sykepenger. Men jeg går også skole, så jeg får også støtte fra lånekassen. Det er jo NAV som etterhvert betaler ut sykepenger, men det heter jo at så lenge man har støtte fra lånekassen har man ikke rett til noen hjelp fra NAV. Men sykepenger er jo egentlig lønn, og de kan vel ikke mene jeg skal leve på de 5400 kronene jeg får i stipend i mnd?
Så det jeg lurer på: Er det noen som vet om jeg vil få sykepenger fra NAV selv om jeg får støtte fra lånekassen samtidig? Har som sagt 5400 kr i mnd i stipend, og min del av husleia er på 5000 kr, og ingen kan vel leve på 400 kr i mnd? Hmm..
Så det jeg lurer på: Er det noen som vet om jeg vil få sykepenger fra NAV selv om jeg får støtte fra lånekassen samtidig? Har som sagt 5400 kr i mnd i stipend, og min del av husleia er på 5000 kr, og ingen kan vel leve på 400 kr i mnd? Hmm..