lurer på om jeg skal ringe sykehuset imorgen

Nei, har hatt endo cysta i flere år, men den har blitt veldig stor nå. Var ca 6 cm under ivf. Så håper den ikke vokser mer før fødsel er overstått. Jeg vet da søren om de får gjort så mye når man er gravid?? Vanncysta er er resultat etter ivf, men den er såpass liten så den enser jeg ikke en tanke . Hva sier de til deg da?
ok :) nei om jeg sier de at den skal bli borte av seg selv, at livmora vil presse den ut ettervært. men om jeg skulle få mye plager så er det mulighet for opprasjon men de vill helst unngå det . synes det er ekkelt med slik cyste jeg da, synes 7 cm høres stort ut. men min er så tynn og tøylig sier dem. de sa den kom til og bli borte før uke 12 først men nå er jeg usikker for det er 2 uker til.:o

ok :) nei om jeg sier de at den skal bli borte av seg selv, at livmora vil presse den ut ettervært. men om jeg skulle få mye plager så er det mulighet for opprasjon men de vill helst unngå det . synes det er ekkelt med slik cyste jeg da, synes 7 cm høres stort ut. men min er så tynn og tøylig sier dem. de sa den kom til og bli borte før uke 12 først men nå er jeg usikker for det er 2 uker til.:eek:

Vanncyster blir som regel borte av seg selv . Dessverre gjør ikke endo cyster det. Men mange har jo store cyster og det går som regel fint. Men jeg er også litt bekymret og synes det er litt scary at den er såpass stor . Men det er visst de ned mye større cyster enn disse skjønte jeg ...

Back
Topp