lurer på om jeg skal ringe sykehuset imorgen

Piper Chapman

Gift med forumet
jeg har en cyste de følger med på, har vært innlagt og hele greia. igår og idag har jeg hatt en del vont, så er bekymmret for at det er gått galt. var på ul for 9 dager siden. jeg er urolig i kroppen. jeg har direkte nr og har fått beskje om å ringe asap egt.
har time 1 juli men det kjennes så lenge ut til. og vi skal en liten tur bort neste helg.

Lykke til. Godt du ringte, så slipper du uroe deg lenger enn nlødvendig

Kan du fortelle hva slags cyste og hvordan den er? Jeg har også et par som må følges med på , men skal gå fire uker flr neste kontroll nå.

Kan du fortelle hva slags cyste og hvordan den er? Jeg har også et par som må følges med på , men skal gå fire uker flr neste kontroll nå.

Jeg hadde vist 2, den ene har sprukket i uke 5. Den andre er ca 7 cm nå, og er en ufarlig vanncyste av no slag, jeg skal inn om 2 uker igjen. nå trodde de at den hadde vridd seg litt.
Hva slags cyster har du ?

Jeg hadde vist 2, den ene har sprukket i uke 5. Den andre er ca 7 cm nå, og er en ufarlig vanncyste av no slag, jeg skal inn om 2 uker igjen. nå trodde de at den hadde vridd seg litt.
Hva slags cyster har du ?

Jeg har en vanncyste på ene siden og en endometriosecyste ( fylt med blod) på andre siden . Endo cysta er nå 9 cm. Skal på kontroll om fire uker.

Ok, tenker de og gjøre noe med de eller?

Nei, har hatt endo cysta i flere år, men den har blitt veldig stor nå. Var ca 6 cm under ivf. Så håper den ikke vokser mer før fødsel er overstått. Jeg vet da søren om de får gjort så mye når man er gravid?? Vanncysta er er resultat etter ivf, men den er såpass liten så den enser jeg ikke en tanke . Hva sier de til deg da?

Back
Topp